Bara min app som krånglar?

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
jonas
Teslaägare

Re: Bara min app som krånglar?

Inlägg av jonas »

Pontus skrev:
Min uppkoppling har fungerat dåligt den senaste tiden ofta får jag bara meddelandet att jag bär slå på Always connected, vilket jag alltid har. Idag höll jag på i 15 min och starta om appen 4-5 gånger sedan provade jag att låsa upp bilen med nyckeln då fick jag kontakt på mindre än 15 sekunder. Då måste det ju vara något fel i bilen?
Min strular också! :(

Ytterligare en anledning till att man borde kunna ha en schedule för värmningen av kupén till utsatt tid beroende på omständigheterna, som billigare och enklare elbilar redan har och som fungerar ypperligt även om uppkopplingen fallerar. Tänk att slippa logga in på bilen varenda morgon när det är så struligt med uppkopplingen så skönt och onödigt !!

Visible Tesla funkar om man har en dator igång och inloggad hela tiden, inte heller optimalt, dessutom styr den inte på behovet utan bara fasta tider.
Beställd MYP
Tesla Model 3 SR RWD HW3
Zero FXS, Elmotorcykel 7,2kWh
City slicker Elmoped, 1,8kWh
Tesla Model 3 LR AWD FSD HW2,5 såld
Super soco TS 1200R, Elmoped 3,2kWh
Tesla Model S85,3~fasladdning såld
BMW i3 REX, 1~fasladdning såld
Think såld
Nima

Inlägg av Nima »

Har inte fungerat på ca 1 dygn nu. Får meddelandet "My Tesla Coluld Not Be Reached at This Time"
Tiden börjar bli lång tycker jag.

Provade att radera appen och ladda om den igen och nu går kontakten med bilen åter hur bra som helst.
Senast redigerad av Nima, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare

Inlägg av Martinen »

Nima skrev:
Har inte fungerat på ca 1 dygn nu. Får meddelandet "My Tesla Coluld Not Be Reached at This Time"
Verkar ju skummt. Jag hade problem i morse, men startade om skärmarna i bilen sen funkade det.
Användarvisningsbild
sondell
Teslaägare

Inlägg av sondell »

Nima skrev:

Provade att radera appen och ladda om den igen och nu går kontakten med bilen åter hur bra som helst.
Provat radera data och cache? Bara avinstallera och installera hjälpte inte för mig.
Skriv svar