Bensinklipparen kördes lite över 7 minuter på den mängd energi som lagras i batterierna på elklipparen. Efter 55 minuter med elklipparen så orkade han inte klippa mer
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Vi har haft en Stiga multiklipp elklippare i 10 år. Vi har 2000 m2 tomt där vi klipper kanske 600-700 m2. Oftast tar de två laddningar för att klara hela ytan. Men det är helt ok. Skulle aldrig köpa en bensinklippare.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Jag köpte en Robotgräsklippare för två år sedan och har inte en enda gång saknat oljudet, vibrationerna och avgaserna som den gamla Briggs & Scrap-iron motorn producerade.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Jag köpte en Robotgräsklippare för två år sedan och har inte en enda gång saknat oljudet, vibrationerna och avgaserna som den gamla Briggs & Scrap-iron motorn producerade.
Jag vill åxå ha en sådan, men problemet är att vi har småungar som sprider ur alla sina leksaker på gräsmattan, så jag brukar köra runt långsamt och plocka upp efterhand som jag kör.
Jag vill åxå ha en sådan, men problemet är att vi har småungar som sprider ur alla sina leksaker på gräsmattan, så jag brukar köra runt långsamt och plocka upp efterhand som jag kör.
Känner igen det där med att gå och plocka upp leksaker efterhand som man klipper. Men det löser sig fortare än man tror när man väl släppt lös roboten i trädgården.
Våra tre barn var fenomenala på att dra fram och lägga saker på gräsmattan. Men det tog bara några dagar innan de hade förstått att allt som lämnades kvar på gräsmattan var pulveriserat dagen efter.
Märkligt att en liten robot kan få ungarna att göra precis det där som man själv tjatat om i flera år utan att få gehör.
Nu skulle de aldrig komma på tanken att lämna kvar något på gräsmattan.
Hmm... Man skulle kanske fixa så att klipparen kör en vända i huset också...
Hehe, man skulle bli bättre på att själv köra den föräldrastilen lite oftare. "Det är inget straff, det är bara en konsekvens. Leksaker som ligger i vardagsrummet efter läggdags eldar pappa upp." Fast man har ju inte hjärta till det
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Hehe, man skulle bli bättre på att själv köra den föräldrastilen lite oftare. "Det är inget straff, det är bara en konsekvens. Leksaker som ligger i vardagsrummet efter läggdags eldar pappa upp." Fast man har ju inte hjärta till det
Exakt. Man är för vek.
Det är därför jag funderar på att köra gräsklipparen inomhus. Så slipper man att vara den "skyldige"
Med tanke på hur mycket leksaker våra barn har så skulle det behövas en sådan sanering ibland. Helt otroligt vad mycket dom har.
Hade det inte varit för att bladen på gräsklipparen blir slöa, så hade jag förmodligen kört över betydligt fler leksaker.
Dom har så mycket skit så dom hade förmodligen inte saknar mycket av det ändå.
Med tanke på hur mycket leksaker våra barn har så skulle det behövas en sådan sanering ibland. Helt otroligt vad mycket dom har.
Hade det inte varit för att bladen på gräsklipparen blir slöa, så hade jag förmodligen kört över betydligt fler leksaker.
Dom har så mycket skit så dom hade förmodligen inte saknar mycket av det ändå.
Jag rekommenderar dig å det varmaste att skaffa en robotklippare med "rakbladsknivar". De är hypereffektiva på att pulverisera leksaker och väldigt billiga om man behöver byta ut dem.
Vill också ha en robotgräsklippare även om vi bara har 35 kvadrat att klippa så är problemet att det är för lite för att orka ta tag i det. Då vore det ju bra med en robot som kommer fram själv. Finns det några bra som är anpassade i pris också för så här små ytor?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vill också ha en robotgräsklippare även om vi bara har 35 kvadrat att klippa så är problemet att det är för lite för att orka ta tag i det. Då vore det ju bra med en robot som kommer fram själv. Finns det några bra som är anpassade i pris också för så här små ytor?
Finns bra alternativ för små mattor.
Dock rekommenderas inte att kombinera alternativ 1 med 2 eller 2 med 3.
Finns det Tesla kaross till någon gräsklippare?
Har en vän som har fått sin proffsmålad som en AMG bil, riktigt snyggt.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.