Hyundai Kona

Här diskuterar vi elektriska fordon från andra tillverkare än Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Hyundai Kona

Inlägg av HelectriC »

Det som drar mycket är sentry mode när bilen står parkerad, men det är ju ett medvetet val man gör om man önskar ha det aktivt.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
ImRemii

Inlägg av ImRemii »

FlyingBlue skrev:
Henrik Torphammar skrev:
ImRemii skrev:
Henrik Torphammar skrev:
Jag behöver bara 39kwh på sin höjd. Men den har inte snabbladdning vilket gör bilen dyr mot vad man får.

Okej, men har du någon gång haft din bil oladdad och låtit den stå, t.ex. 3-4 dagar?
Det är ett Tesla problem att batteriet självurladdar.
Oh ja. Ett jätteproblem, jag tappar nästan en hel kilometer per dag då jag står utan laddning inkopplad. :x :D
Jäklar! :O
ImRemii

Inlägg av ImRemii »

Någon som vet om det finns en app?
Användarvisningsbild
Nenad_Antic
Teslaägare
Referralkod: ts.la/nenad18582

Inlägg av Nenad_Antic »

Årsmodell 2020 av Hyundai Kona EV har app (BlueLink), som du kan låsa och låsa upp bilen med, slå på värme/AC, kolla status på laddning.
Tesla Model 3 LR Highland
Användarvisningsbild
metchristian
Teslaägare

Inlägg av metchristian »

Dåligt att Hyundai kommer leverera 2019års modell med 1fas laddning nu när de kommer med 3fas i maj..

Hoppas de kunder som fått vänta får en rejäl kompensation. Hade helt klart krävt att få en 2020modell om jag hade en väntande lev. Träffa en kona kund idag när jag laddade min m3 och han fick vänta 14mån på sin och han har lagt en ny beställning på en med 3fas och den skulle komma i maj. Och sjuka va att han tvingades välja annan färg än han vill ha på sin första som han väntade i 14mån... jag fråga varför i hel.. väntar du så länge när du kan få en sr+ varav han svara jag vill inte sitta på golvet.. han vill ha suv men tycker etron va på tok för dyr för den dåliga räckvidden..
Skriv svar