Har en beg S90D facelift från -16 och vad jag läst mig till så ska belysta handtag ingå i premium interior även om det är på utsidan.
Men jag har bara handtaget på förardörren som är belyst. På övriga finns inte ens dioden på plats.
Är det som det ska vara?
Kunde man välja hur många dörrhandtag som skulle få belysning?
Åhå...då är min gissning att när handtagen bytts så har de bytts till handtag utan belysning...för som sagt, på förardörren kan jag tydligt känna dioden med fingret, på övriga handtag, helt slätt....så nu gäller det att få SC att fixa till det hela då.
Låter som en logisk förklaring, dom hade ju en jäkla brist på handtag ett tag när det byttes på ganska många bilar och då
fuskade dom säkert eftersom ägaren knappast skulle märka nåt direkt.
Kan ju även varit ägaren själv som gjort det och då fullt medvetet kanske...
Åhå...då är min gissning att när handtagen bytts så har de bytts till handtag utan belysning...för som sagt, på förardörren kan jag tydligt känna dioden med fingret, på övriga handtag, helt slätt....så nu gäller det att få SC att fixa till det hela då.
Host host så fel jag hade...givetvis sitter det lysdioder på alla handtag...de andra var lite mer tillbakadragna bara...dvs om jag drar lätt i handtagen så sitter ju dioden där även på de övriga...men trasiga är dom. (troligen sladden som är trasig...men det får SC ta i)
När jag köpte min första Tesla så var belysta handtag det enda jag ville ha i premium paketet alltid tänkt att när mina handtag börjar paja ska jag köpa 4 nya eller renoverade med belysning så snyggt
Han som köpte min gamla (2014 AP1) har fått samma fel, att det slutat lysa på ett av handtagen (förardörren tror jag),
är det kabelfel som är vanligast? Ungefär som kabeln till microbrytaren tänker jag...