När jag slog det i bilregistret så har bilen varit registrerad där sedan den 12:e. Men på car.info finns den fortfarande inte, de verkar långsamma...
Hur sökte du i bilregistret?
Carinfo uppdaterades senast 11/2 vad jag kan se, ny uppdatering imorgon.
Jag fick regnumret per mail idag, så det var det jag använde på transportstyrelsen
Såg då att den redan varit registrerad där i fem dagar. Men det hittas inte på car.info eller någon annanstans.
Röd 3 Performance FSD, tillverkad 2020-01
Svart X 100 D Long Range 6-sits, tillverkad 2019-10
Fått regnummer och leveransdatum. Nu skall vi bara se till att de leverar till Göteborg och inte till Stockholm. Det är ju bara 48 mil åt fel håll. Hur kan man missa det
Renault 19 - 95 - såld
Volvo S60 T5 -2002 - såld
Audi a3 Quattro 2.0 2007 - såld
Vw Golf R 2011 - Såld
Audi RS3 Stage 2, 2011 - Såld
Tesla Model 3 AWD Long Range -2020
Fick bekräftelse på beställd bil idag:
- Model 3 LR
- Pearl white
- 19" Sport fälgar
- Drag
- Svart inredning
- Tjänstebil.....
Info från Tesla i samband med bekräftelsemailet:
"The delivery preference is set to First Available. Expected delivery time is March, 2020. The exact delivery date will be communicated to you at a later stage by our delivery team."
- Model 3 LR
- Pearl white
- 19" Sport fälgar
- Drag
- Svart inredning
- Tjänstebil.....
"The delivery preference is set to First Available. Expected delivery time is March, 2020. The exact delivery date will be communicated to you at a later stage by our delivery team."
Mvh Patrik
Beställde exakt samma 18/1, inte hört ett knyst än. När beställde du och till vilken ort?
- Model 3 LR
- Pearl white
- 19" Sport fälgar
- Drag
- Svart inredning
- Tjänstebil.....
Mvh Patrik
Beställde exakt samma 18/1, inte hört ett knyst än. När beställde du och till vilken ort?
Mvh Otålig
Fick mailet idag och Autoplan la ordern igår. Vilken ort de beställde emot vet jag inte men antar mot gbg då det är närmast för mig.
Fick mailet idag och Autoplan la ordern igår. Vilken ort de beställde emot vet jag inte men antar mot gbg då det är närmast för mig.
Stod samma i mailet jag fick från Tesla EnterpriseOperations förra veckan (vit SR+, drag, svart inredning, 18” vinterhjul). Såg nu att det finns en lagerbil med samma specs (förutom 19” fälgar) också i malmö... blir ju nästan sugen på att se om det går att byta, men leasingfirman tycker nog redan jag är rätt störig efter visst tjat att snabba på
Btw, ni som väntat ett tag, kan man använda sitt ”unique number” för att kolla något? Ekar tomt på mitt tesla-konto pga leasingbolaget, men går det få reda på vin/reg genom ordernumret på något sätt?
/”nu, tack”
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vit SR+ | Odubbade vinterhjul | Dragkrok.
Beställning lagd: 2020-03-13
Beräknad leverans: Mars
Leveransort: Malmö
Slutdestination: Näset
Btw, ni som väntat ett tag, kan man använda sitt ”unique number” för att kolla något? Ekar tomt på mitt tesla-konto pga leasingbolaget, men går det få reda på vin/reg genom ordernumret på något sätt?
Nej, använder man leasinbolag brukar man oftast inte se någonting alls förrän du får bilen, och då är det så dags..
Nej, använder man leasinbolag brukar man oftast inte se någonting alls förrän du får bilen, och då är det så dags..
Du kan ringa delivery så ser dom om du är matchad mot en bil, de ser även VIN då.
Nuvarande bilar:
Model S75 2018
Model 3 SR+ 2020
Model Y RWD 2023
Min mamma har beställt en vit SR+ med dragkrok i början av januari. Inte fått VIN än, och inget konstigt med det i sig. Men är det inte lite konstigt att i förrgår så damp det in en drös likadana nya bilar som hon beställt på Teslas hemsida. Varför tilldelar de inte bilar till de som beställt innan de säljer nya bilar via hemsidan? Detta är bara en undran, tycker inget är något fel, leverans skulle vara i feb/mars så det finns gott om tid kvar att hålla det.