1. Noterar att Teslan på bilden inte är inkopplad och att det heller inte finns någon antydan till laddplats där den står. Vilken Teslaägare, som har råd med ett hus i den prisklassen, skulle strunta i att ha en ordentlig laddplats för sin bil och istället trassla med UMC och förlängningssladdar?
2. Om man bor i ett sådant hus, snikutrustar man då sin Tesla med de billiga 19"-fälgarna?
3. Objektbeskrivningen säger ingenting om elbilsladdning - borde det inte varit värt att nämna om huset hade en laddplats för elbil?
Jag gissar att Teslan inte tillhör husägaren utan är lånad av de som inrett huset för fotograferingen.
1. Noterar att Teslan på bilden inte är inkopplad och att det heller inte finns någon antydan till laddplats där den står. Vilken Teslaägare, som har råd med ett hus i den prisklassen, skulle strunta i att ha en ordentlig laddplats för sin bil och istället trassla med UMC och förlängningssladdar?
2. Om man bor i ett sådant hus, snikutrustar man då sin Tesla med de billiga 19"-fälgarna?
3. Objektbeskrivningen säger ingenting om elbilsladdning - borde det inte varit värt att nämna om huset hade en laddplats för elbil?
Jag gissar att Teslan inte tillhör husägaren utan är lånad av de som inrett huset för fotograferingen.
Hmm, vettiga iakttagelser. Verkar vara nya grejen med mäklare, då de inte behövs för förmedling längre.
Hmm, vettiga iakttagelser. Verkar vara nya grejen med mäklare, då de inte behövs för förmedling längre.
Jag hade fel.
Det är husägaren som äger bilen. Genom att plocka fram sökvägen till bilden, kunde jag rendera en mer högupplöst variant och på så sätt få ut regnumret. En snabb fordonsupplysning visar att ett företag äger bilen, och företagets postadress är samma som husets adress.
Tänk vad mycket tid man har när man ligger nerbäddad i sängen med feber
På en av bilderna ser man en ytterst stilig bil, en model S så klart. Är det nån här på forumet som säljer sitt lilla sommarhus?
Sluta använda detta forum för att promota din husförsäljning, apkungen!
Jag gillar huset, bilen och framförallt utsikten, något utanför min budget dock.
Kanske detta är andrabilen som fick bli hemma, placerad i carporten för bildernas skull (i garaget hade den inte synts), medan ägaren tog sin P85D med Vossen 22" till kontoret. Ska man ligga och jaga på 222:an så vill man ju ha det bästa, och det vet vi ju att en P85D är världens bästa bil och att de andra varianterna har delad andraplats.
För att gå on topic igen - det är ett förbaskat smakfullt hus, otroligt snyggt! Jag undrar verkligen varför säljaren säljer detta, går det att skaffa något trevligare? Om säljaren är här så får du gärna ge dig tillkänna och berätta!
För att gå on topic igen - det är ett förbaskat smakfullt hus, otroligt snyggt! Jag undrar verkligen varför säljaren säljer detta, går det att skaffa något trevligare? Om säljaren är här så får du gärna ge dig tillkänna och berätta!
Herren i huset står på 19 olika bolagsengagemang och frun på 10, så de har ju inte tid att hänga här...
Riktigt snyggt hus måste jag hålla med om, tanken att stå i hörnet i vardagsrummet om lördagsmorgonen eller ta ett kvällsdopp i den poolen är ju inte helt fel. Dock skulle det kännas lite stort och konstigt att äta falukorv och makaroner eller avnjuta chips till senaste Netflixserien i såna omgivningar
Jag hade fel.
Det är husägaren som äger bilen. Genom att plocka fram sökvägen till bilden, kunde jag rendera en mer högupplöst variant och på så sätt få ut regnumret. En snabb fordonsupplysning visar att ett företag äger bilen, och företagets postadress är samma som husets adress.
Sluta använda detta forum för att promota din husförsäljning, apkungen!
Jag gillar huset, bilen och framförallt utsikten, något utanför min budget dock.
Sicken haxxor du är Herr X eller skall jag säga Haxxor X
Och allt det från mobiltelefonen i sängen fy fan för feber - jag ligger i sängen och oroar mig hysteriskt för att det ska plinga till i mobilen om att det kommit en ny mjukvaruuppdatering.. Då skulle jag bli tvungen att masa mig ner till garaget (fiskar efter medlidande här)
Jag hade fel.
Snyggt researchat, Herr X Min första tanke var faktiskt att det inte alls hade förvånat mig om en mäklare skulle låna eller hyra en Model S för fotograferingen som någon form av homestylingdetalj.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com