Tjenix!
Gick från Volvo till T M3 igår. Inget behov av avancerad körjournal. Läst här på forumet om teslafi och andra betallösningar. Men finns det inget integrerat i bilen eller tesla appen där jag kan se mina resor jag gjort och vad mätarställningen var vid start stop?
Körjournal
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Körjournal
De betallösningar du refererar till och antagligen redan sett på forumet. Personligen använder jag Triplog (triplogmileage.com) med en Triplog iDrive dongle.Dastysk skrev:Otroligt! Finns något tredjepartsalternativ till iOS ??
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
- slugger75
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/per28997
Ladda ner TezLab. Gratis och fullt tillräckligt för mig i alla fall. Spårbarhet på resorna man gjort i närtid.
Tesla Model Y Long Range AWD, Q2 2022. Dragkrok.
Tesla Model 3 Long Range Rear Wheel Drive med dragkrok, 2019. HW 2.5
Jag har köpte TelliQ som kopplas till batteriet (inte OSD), enkel instruktion medföljer - om intresse finns kan jag ladda upp den här på forumet.
Kör nu: Model 3 LR AWD -20, Pearl White, Vit interiör, 19"
Beställd: Model 3 Perfomance, Pearl White, Vit interiör, 20"
Beställd: Model 3 Perfomance, Pearl White, Vit interiör, 20"
Jag har kikat lite på triplog, är du nöjd med triplog? Funkar gps:en även i tunnlar och dylikt?renes skrev:De betallösningar du refererar till och antagligen redan sett på forumet. Personligen använder jag Triplog (triplogmileage.com) med en Triplog iDrive dongle.Dastysk skrev:Otroligt! Finns något tredjepartsalternativ till iOS ??
Gick in på deras hemsida men hittar inga priser. Vad kostar det att använda TelliQ?Demilson skrev:Jag har köpte TelliQ som kopplas till batteriet (inte OSD), enkel instruktion medföljer - om intresse finns kan jag ladda upp den här på forumet.