Tesla Fully Charged Tour

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
matsm
Teslaägare

Tesla Fully Charged Tour

Inlägg av matsm »

Var på Tesla Fully Charged i Halmstad (Hotell Tylösand) idag. Tesla nörd som jag är så skulle jag bara dit när dom nu kommer till min bakgata. Var där dock ej för att provköra. Min fru ville köra den ;) Jag har redan kört 3 gånger och redan bestämt mig för att ha en...men utan den andra hälften med på banan så blir det svårt... :( så lika bra att så ett frö där också. Alla 3 barnen var med + svärfar (9 åringen längst bak i barnsätena). Imponerande samling bilar, 4 st. t o m en utan max utrustning och glastak. Det var "bara" en S85 med tech paketet. Den varianten har jag velat se länge, bra Tesla!
Bild
Bild

Fick reda på lite nytt. Den gråa färgen kommer att ersättas med en "Steel grey" istället. Dom bilar som beställs fr o m nu kommer att få den nya gråa. Det kommer bilder på den gamla och nya. Då ser man att den nya har en djupare mer mörk grå färg.
70D, midnight silver metallic, svarta next gen seats, pano-tak, autopilot
Användarvisningsbild
hybris
Teslaägare

Re: Tesla Fully Charged Tour

Inlägg av hybris »

Den nya gråa är mycker snyggare än den gamla på bild... Inte sett live. Gillade dock inte den gamla gråa alls...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Användarvisningsbild
Kalle
Teslaägare

Inlägg av Kalle »

Vart ska de stanna till senare?
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare

Inlägg av lator »

Malmö 8-9/8. Bokat en S85 på lördag morgon... Vill prova en S60 men de lyser med sin frånvaro som vanligt.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Skriv svar