Så, har hyrt en Tesla Model S 60 i helgen och tänkte ta ut den fullt ut.
Det är bara ett problem, hur aktiverar jag mobilappen? Jag har registrerat ett "My Tesla" konto, men hur jag får det kopprat till bilen har jag ingen aning om. Tänkte fråga här eftersom jag antar att de flesta Tesla-ägare har gått igenom samma fas.
Skulle vara tacksam för svar då jag gärna somsagt vill använda den fullt ut och ta reda på alla roliga fineserna.
Hur aktiverar man appen?
Moderator: Redaktion
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Re: Hur aktiverar man appen?
Tesla som kopplar ihop Teslakonto med rätt bil, du får nog be uthyraren om deras inlogg.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Du kan nog inte få in hyrbilen i ditt eget my tesla-konto.CalleMange skrev:Så, har hyrt en Tesla Model S 60 i helgen och tänkte ta ut den fullt ut.
Det är bara ett problem, hur aktiverar jag mobilappen? Jag har registrerat ett "My Tesla" konto, men hur jag får det kopprat till bilen har jag ingen aning om. Tänkte fråga här eftersom jag antar att de flesta Tesla-ägare har gått igenom samma fas.
Skulle vara tacksam för svar då jag gärna somsagt vill använda den fullt ut och ta reda på alla roliga fineserna.
Andra som haft hyrbil har tydligen använt ett konto som Dom fått från hyrfirman, så ring och kolla med dom du hyrt av.
- lator
- Teslaägare
Var hittar man en S60 att hyra? Privat eller från Mårtenssons Bil?
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.