Köpte en S i fjol med de flesta tillvalen, premium-paket och uppgraderad autopilot för 55.000. Måste erkänna att jag inte använt den speciellt mycket då den är nervös, opålitlig, klarar ej filbyten, bromsar för allt och ingenting, etc. etc... Summon är lika värdefullt som ett stenskott i rutan och autoparkeringen har fungerat 1 gång!
Så, jag har varit nöjd ändå - fin bil på alla sätt - så jag har försökt förtränga att jag kryssade i 'uppgraderad autopilot' med någonslags efterkonstruktion om att det 'kan vara bra för 2:a handsvärdet'
Idag, efter nya programvaran, uppdaterades även appen och där ligger nu en 'berättigad uppgradering' för 32.200 kr till som ger 'navigera med autopilot', 'autoparkering', 'smart summon' (i motsats till dum då), och 'adaptiv farthållare' - alltså det mesta av det jag förväntade mig skulle fungera i 'uppgraderad autopilot' men som aldrig gjort det och nu vill någon tro att jag kommer att lägga ytterligare 32.200 kr på detta. HA HA HAA - är det ett första April skämt?

//Jan