Laddluckan öppnas och stängs
Moderator: Redaktion
- JohnJohn1977
- Teslaägare
Laddluckan öppnas och stängs
När min M3:a står olåst så har laddluckan börjat öppna sig och stänga sig med jämna mellanrum. Har fortsatt trots omstart och även uppdatering. Någon som varit med om liknande? - tips för åtgärd?
-
Re: Laddluckan öppnas och stängs
Jag hade ett liknande fel på min första model 3 och det fixat av en Tesla Ranger som bytte hela laddporten. Så ring service så borde dom fixa det på garantin.JohnJohn1977 skrev:När min M3:a står olåst så har laddluckan börjat öppna sig och stänga sig med jämna mellanrum. Har fortsatt trots omstart och även uppdatering. Någon som varit med om liknande? - tips för åtgärd?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- Syncronauten
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/svante12917
Hände på min bil i höstas men lagade sig självt efter något dygn.JohnJohn1977 skrev:När min M3:a står olåst så har laddluckan börjat öppna sig och stänga sig med jämna mellanrum. Har fortsatt trots omstart och även uppdatering. Någon som varit med om liknande? - tips för åtgärd?
Jag hade samma problem häromkvällen, TMX iofs, men det var efter en rejäl tvätt av bilen. Dagen efter så var det borta.
Det verkar vara någon sensor eller nåt inne i luckan som är känsligt för fukt.
Det verkar vara någon sensor eller nåt inne i luckan som är känsligt för fukt.
- JohnJohn1977
- Teslaägare
Även min laddlucka funkar nu som det ska - utan att någon åtgärd - håller tummarna att det fortsätter så
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Är ni säkra på att ni inte har några barn/sambos som har tillgång till appen och har lite kul? 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19