Tesla Segeltorp har skadat min M3P

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Dino
Teslaägare

Tesla Segeltorp har skadat min M3P

Inlägg av Dino »

Hämtade ut min nya Model 3 Performance den 20 mars och har inte haft några problem eller fel förutom att vänster bakdörr inte var i linje med kromlisten.. Bokade därför en tid på Tesla-Segeltorp den 29apr.
Efter 3 timmar och 45 minuter då jag väntat på plats och slukat 6 espresso halvt paket cigg så får jag beskedet att operatören har repat/skadat vänster sida bakskärm så nu måste jag lackera om halva sidan!
Bilen är helt ny!!
Han har även repat på insidan av dörren, troligtvis av verktyget helt otroligt!! När jag kommer hem så ser jag även att det under stötfångaren är värsta repan!!!! Och röd färg från deras lyft!

Hur gör jag nu??
5953211E-D58B-4C9A-95B9-EACE1789EF6F.jpeg
94B6E58A-6209-4476-81A6-64B828F62662.jpeg
33A1CFD9-F38A-47E0-8C68-BD7F25BBF11E.jpeg
Senast redigerad av Dino, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
NEO
Teslaägare
Referralkod: ts.la/alfredo77771

Re: TeslaSegeltorp har repat min M3P

Inlägg av NEO »

Åker tillbaka imorgon bitti och visar bilen.

Tesla har nog skadat fyra av mina sju teslor på service.

Senast var det min fyra månader gamla X, kantkört ny fälg och skadad folie på två ställen som de skulle åtgärda en gummilist och en kromlist. Blev ombedd att skicka bilder precis innan servicetillfälle, hade två dagar gamla bilder men det var inte tillräckligt. Kopplade in Europachefen för service som jag råkar haft kontakt med i Norge så löste allt sig.
Användarvisningsbild
Dino
Teslaägare

Re: Tesla Segeltorp har skadat min M3P

Inlägg av Dino »

Tack för ditt svar! Hur når jag EU Bossen ?
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare

Inlägg av OfarligTesla »

När de repade min så gjorde de inget i typ en månad tills jag gav upp och fick det fixat själv istället.
Användarvisningsbild
RagWal
Teslaägare
Referralkod: ts.la/ragnar71607

Inlägg av RagWal »

Nu kör de en genomgång av bilen och noterar buckoor repor och fälgskrap innan de tar in bilen. Iaf i Väsby SC denna vecka.
Åkte därifrån med ett stenskot som jag inte haft tidigare. Tråkigt men shit happens.
Användarvisningsbild
Dino
Teslaägare

Inlägg av Dino »

RagWal skrev:
Nu kör de en genomgång av bilen och noterar buckoor repor och fälgskrap innan de tar in bilen. Iaf i Väsby SC denna vecka.
Åkte därifrån med ett stenskot som jag inte haft tidigare. Tråkigt men shit happens.
Shit happens...nej det här är slarv och att de är oförsiktiga
Användarvisningsbild
Dino
Teslaägare

Inlägg av Dino »

NEO skrev:

Senast var det min fyra månader gamla X, kantkört ny fälg och skadad folie på två ställen som de skulle åtgärda en gummilist och en kromlist. Blev ombedd att skicka bilder precis innan servicetillfälle, hade två dagar gamla bilder men det var inte tillräckligt. Kopplade in Europachefen för service som jag råkar haft kontakt med i Norge så löste allt sig.
Hur får jag kontakt med chefen?
Användarvisningsbild
NEO
Teslaägare
Referralkod: ts.la/alfredo77771

Inlägg av NEO »

Dino skrev:
NEO skrev:

Hur får jag kontakt med chefen?
Pm
Skriv svar