Tona rutor, foliera inkl kromlister
Moderator: Redaktion
Tona rutor, foliera inkl kromlister
Hej, har precis beställt en ny Tesla S 100 och får leverans i Juni. söker tips på bra firma i Sthlms trakten som folierar/tonar rutor etc inkl kromlister speglar etc.
Tacksam för tips och även kostnads bild.
mvh Niklas
Tacksam för tips och även kostnads bild.
mvh Niklas
Re: Tona rutor, foliera inkl kromlister
Wrapzone fixar båda åt dig. Ca 25k.
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
25papp för tonade rutor och chrome deleteKilowatt skrev:Wrapzone fixar båda åt dig. Ca 25k.

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag menade inkl wrap för hela bilenHelectriC skrev:25papp för tonade rutor och chrome deleteKilowatt skrev:Wrapzone fixar båda åt dig. Ca 25k.![]()
![]()
det betalade jag 10 för i dyra Norge!

Tona ruta med Evofilm gjorde jag på min 3a. Det var sjukt lätt, men allt beror väl på perfektionsnivå man vill nå
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Jaha, det såg jag inte att TS frågade efter, men det kanske var missförstånd.Kilowatt skrev:Jag menade inkl wrap för hela bilenHelectriC skrev:25papp för tonade rutor och chrome deleteKilowatt skrev:Wrapzone fixar båda åt dig. Ca 25k.![]()
![]()
Model 3-24/Polestar 3-24
Det var nog jag som missförstod honomHelectriC skrev:Jaha, det såg jag inte att TS frågade efter, men det kanske var missförstånd.Kilowatt skrev:Jag menade inkl wrap för hela bilenHelectriC skrev:25papp för tonade rutor och chrome deleteKilowatt skrev:Wrapzone fixar båda åt dig. Ca 25k.![]()
![]()

Säger också Wrapzone! Dom är GRYMMA!
/Jocce
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Skulle välja http://www.bilglasdesign.se/ alla dagar i veckan. Mycket nöjd med det jobb de gjorde på min bil.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Kilowatt skrev:Det var nog jag som missförstod honomHelectriC skrev:Jaha, det såg jag inte att TS frågade efter, men det kanske var missförstånd.Kilowatt skrev:Jag menade inkl wrap för hela bilenHelectriC skrev:25papp för tonade rutor och chrome deleteKilowatt skrev:Wrapzone fixar båda åt dig. Ca 25k.![]()
![]()
Hej, nja funderar på båda faktiskt. men första nivån blir Crome Delete och Fönster.
Håller med. Bra jobb, bra pris (jämförde några olika) och fri lånebil!themax skrev:Skulle välja http://www.bilglasdesign.se/ alla dagar i veckan. Mycket nöjd med det jobb de gjorde på min bil.
Skickat från min Samsung Fold via Tapatalk