Har för ett par dagar sedan köpt en model 3. Många funktioner att sätta sig in i.
Det jag hittills inte lyckats med är att få igång radion, vill gärna ha möjlighet att lyssna på FM. Någon som kan ge ett litet råd?
Alternativt väljer man FM-kanalen i TuneIn. Är inte FM-radio då men man kan lyssna på sina FM-kanaler oavsett var man är i Europa/Sverige och har oftast bättre mottagning än FM-radio (gäller i alla fall X/S). Kräver uppkoppling dock.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tack för era svar, via Tuneln gick det fint. Nu upphör abonnemanget om några dagar, hur förlänger man det, någon (förmodligen många) som har koll på det?
Tack för era svar, via Tuneln gick det fint. Nu upphör abonnemanget om några dagar, hur förlänger man det, någon (förmodligen många) som har koll på det?
Menar du premium connectivity så loggar du in på ditt konto och aktiverar det där
Jag gjorde det själv för en timme sedan
Har på min S85 kört Tunein sedan 1/1 2015 fick just byta MCU:n läste någon stans att man fyller denna om man hela tiden kör på Tunein?! Har för säkerhets skull nu börjat köra på FM, den verkar dock inte följa stationen när man kör långt.