Hade bilen inne på service och de plockade ur batteriet ut FOBen av olika anledningar.
Satte tillbaka batteriet men har tappat kontakt med bilen. Vet inte om FOBen inte har ström eller om jag måste para ihop den med bilen igen (hittar inte hur man gör).
Vad kan vara fel och hur gör jag?
Bilen är relativt ny så tror inte batteriet är dött.
Skickat från min Samsung Fold via Tapatalk
FOB har ingen kontakt med bilen
Moderator: Redaktion
Re: FOB har ingen kontakt med bilen
Fobben blir rejält dement om den är utan batteri en under kortare tid (typ ett par minuter).
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Ok. Vad är lösningen?Svenssons skrev:Fobben blir rejält dement om den är utan batteri en under kortare tid (typ ett par minuter).
Besök hos Service Center är jag rädd för.John Galt skrev:Ok. Vad är lösningen?Svenssons skrev:Fobben blir rejält dement om den är utan batteri en under kortare tid (typ ett par minuter).
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Hm, ok tack.Svenssons skrev:Besök hos Service Center är jag rädd för.John Galt skrev:Ok. Vad är lösningen?Svenssons skrev:Fobben blir rejält dement om den är utan batteri en under kortare tid (typ ett par minuter).