Råkade ut för en intressant bugg igår när jag åkte på en 60-väg och in i en rondell där en av avfarterna visade att det blev 30 precis innanför.
Då visade den 30 för resten av 60-sträckan (kom inga nya skyltar).
Moderator: Redaktion
PontusT skrev:Autopiloten tog ett stort kliv bakåt med 2020.32, nu kan den inte längre sakta in i kurvor och piper argt. Den har även börjat spökbromsa.
Någon som testat om den blir bättre i 2020.36?
OfarligTesla skrev:PontusT skrev:Autopiloten tog ett stort kliv bakåt med 2020.32, nu kan den inte längre sakta in i kurvor och piper argt. Den har även börjat spökbromsa.
Jag har inga av de problemen med 2020.32.5 iaf. Tror jag hade 2020.32.3 innan och då var det inga problem heller.
Elix747 skrev:OfarligTesla skrev:PontusT skrev:Autopiloten tog ett stort kliv bakåt med 2020.32, nu kan den inte längre sakta in i kurvor och piper argt. Den har även börjat spökbromsa.
Jag har inga av de problemen med 2020.32.5 iaf. Tror jag hade 2020.32.3 innan och då var det inga problem heller.
Även min har slutat sakta in lugnt före kurvan. Nu saktar den i kurvar. Inte lika smidigt.
Spökbroms verkar komma och gå lite hela tiden. Tyckte 32.5 var bra. Många mil utan spökbroms ända tills en rejäl dök upp imorse.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 10 gäster