Moderator: Redaktion
Håller med även om tanken är god.danni skrev:En fantastisk tanke, men jag tror tyvärr du är extremt optimistisk.
Jag hade avlidit av att vara utan min kärra i en vecka, men för att återknyta till trådstarten, så kunde vi ju crowdfunda till en veckas hyra av en Model S som tack till Tibor för hans ihärdiga arbeteTiborBlomhall skrev:Dock: att få låna en Tesla nån vecka någon lämplig tid (typ skollov) för en långresa skulle uppskattas varmt! Och bloggas om
Inte helt otänkbartdanni skrev:Jag hade avlidit av att vara utan min kärra i en vecka, men för att återknyta till trådstarten, så kunde vi ju crowdfunda till en veckas hyra av en Model S som tack till Tibor för hans ihärdiga arbeteTiborBlomhall skrev:Dock: att få låna en Tesla nån vecka någon lämplig tid (typ skollov) för en långresa skulle uppskattas varmt! Och bloggas omDär har vi ju helt plötsligt någon rimlig chans att nå målet.
Grym tanke! Tänkte också tidigare att klubben självklart ska ha en Tesla, som det skulle vara lämpligt att Tibor disponerade. Tror dock det blir svårt att få ihop i nuläget som flera påpekat.lejon1 skrev:Jag tycker att detta forum är helt fantastiskt därför tycker jag att det vore till stor nytta för oss alla om Tibor åkte TESLA. Jag tycker att vi till att börja med skramlar en tusenlapp var och sedan justerar uppåt så Tibor kan ge Nissan till frugan! Reaktioner?!![]()
![]()
![]()