Lägga upp visningsbild!
Moderator: Redaktion
Lägga upp visningsbild!
Hej;
Någon mer som har haft problem med att lägga upp visningsbild i sin profil?
Hur man än vänder och vrider på det så är bilden för stor, fastän man skalat ner den så mycket det bara går.
Hur har ni andra gjort som lagt upp egna bilder?
Hur man än vänder och vrider på det så är bilden för stor, fastän man skalat ner den så mycket det bara går.
Re: Lägga upp visningsbild!
och bilden har 100x100 pixlar?Olleman skrev:Hej;
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Vet ej, men jag har använt olika program som man redigerar bilder i utan att lyckas.
På andra forum så räcker det att plocka en bild från sitt bibliotek i telefonen och lägga in, varför fungerar det ej här!
Är inte hemma i vad 100x100 pixlar menas med rent storleksmässigt, men det verkar som det är väldigt begränsat.
Tips på hur jag får en bild i min telefon till godkänd storlek?
På andra forum så räcker det att plocka en bild från sitt bibliotek i telefonen och lägga in, varför fungerar det ej här!
Är inte hemma i vad 100x100 pixlar menas med rent storleksmässigt, men det verkar som det är väldigt begränsat.
Tips på hur jag får en bild i min telefon till godkänd storlek?
Finns lite tips här. http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... d&start=10
Under kontrollpanelen och profil.apkungen skrev:Var går man in för att lägga upp en profilbild?
- Oppfinnarn
- Teslaägare
fin bildOlleman skrev:Så där ja, det funkade fint
Tack för hjälpen!

#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22
....

Nä men där e du ju.Olleman skrev:Så där ja, det funkade fint
Tack för hjälpen!
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Jag får väl ta tummen ur och fixa det nästa gång jag har tid över.Olleman skrev:På andra forum så räcker det att plocka en bild från sitt bibliotek i telefonen och lägga in, varför fungerar det ej här!
Jag säger som Elon: it is coming soon™
Så får vi se vem som hinner före, Elon eller jag

Har brottats med dendär bilden några dar (sen jag joinade cluben). Äntligen lyckades jag. skalade ner den i Paint till 70 kb. Verkar funka.Olleman skrev:Hej;
X100 lev.14/8-18.
TiborBlomhall skrev:Jag får väl ta tummen ur och fixa det nästa gång jag har tid över.Olleman skrev:På andra forum så räcker det att plocka en bild från sitt bibliotek i telefonen och lägga in, varför fungerar det ej här!
Jag säger som Elon: it is coming soon™
Så får vi se vem som hinner före, Elon eller jag

här gäller teslatid, så du har god tid på dig.
Möjligen lite mätt efter julafton, men jag kan inte hitta vart jag kan ladda upp en profilbild.
Finns inte under kontrollpanelen/profil.....
Finns inte under kontrollpanelen/profil.....
M3P grå 2022 - såld
M3 SR+ vit 2020 - såld
M3 SR+ vit 2020 - såld
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Kollade med telefonen nu och då fanns möjligheten. Skyller på all julmat.
Tack!
Tack!
M3P grå 2022 - såld
M3 SR+ vit 2020 - såld
M3 SR+ vit 2020 - såld