Acc-Boost?

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

fraggan
Referralkod: ts.la/fredrik16543

Acc-Boost?

Inlägg av fraggan »

Är det någon här som har köpt acc-boosten? Jag har liten fundering vad som står i bilen för er. Jag bifogar en bild här och där ser man "accboost - ingår ...". Denna text kom upp när jag köpte accboost för test. Men sen när jag refunda den så försvann den inte. Jag köpte även EAP som dök upp med en text där på samma ställe men som försvann efter att jag refunda den.
Så min tanke är ifall det ska vara så att den är kvar fast man inte har den eller att det blivit något fel så jag har den ändå fast jag refunda? :D
tessla.jpg
Användarvisningsbild
LasseTM
Teslaägare

Re: Acc-Boost?

Inlägg av LasseTM »

fraggan skrev:
Är det någon här som har köpt acc-boosten? Jag har liten fundering vad som står i bilen för er. Jag bifogar en bild här och där ser man "accboost - ingår ...". Denna text kom upp när jag köpte accboost för test. Men sen när jag refunda den så försvann den inte. Jag köpte även EAP som dök upp med en text där på samma ställe men som försvann efter att jag refunda den.
Så min tanke är ifall det ska vara så att den är kvar fast man inte har den eller att det blivit något fel så jag har den ändå fast jag refunda? :D
Har du fått tillbaka pengarna för acc boost då?
Renault Zoe Intens 41kWh -17
Tesla Model 3 SR+ med drag -20
Tesla Model 3 LR med drag -20
17.6kW solpaneler på taket
fraggan

Inlägg av fraggan »

LasseTM skrev:
fraggan skrev:
Har du fått tillbaka pengarna för acc boost då?
Japps. Kom dagen efter. Även pengarna för EAP också då.
Användarvisningsbild
Black
Teslaägare

Inlägg av Black »

Den kanske försvinner om ca två veckor när testperioden är slut?
Du får gärna recensera boosten och skriv om du tyckte den var värd pengarna och om det var nån märkbar skillnad?
fraggan

Inlägg av fraggan »

Black skrev:
Den kanske försvinner om ca två veckor när testperioden är slut?
Du får gärna recensera boosten och skriv om du tyckte den var värd pengarna och om det var nån märkbar skillnad?
De skulle väl sluta gälla idag? EAPn försvann typ direkt jag fick tillbaka pengarna. Hmm ska jag vara ärlig så har jag inte märkt någon skillnad =) Får prova ladda till 100 imorgon och köra lite. Eftersom jag inte trodde jag hade den så har jag inte tänkt på det. Får återkomma.
Användarvisningsbild
Black
Teslaägare

Inlägg av Black »

Står det chill /sport eller har det gått tillbaka till standard på körläget?

Orkar du får du gärna testa/jämföra acc mellan tex 40-80,70-110 eller liknande.
Finns dåligt med sådana tester på nätet. De flesta är fixerade på 0-100...
fraggan

Inlägg av fraggan »

Black skrev:
Står det chill /sport eller har det gått tillbaka till standard på körläget?

Orkar du får du gärna testa/jämföra acc mellan tex 40-80,70-110 eller liknande.
Finns dåligt med sådana tester på nätet. De flesta är fixerade på 0-100...
Ah bra poäng där. Ska kolla om det står sport eller inte. Borde ju vara det avgörande *facepalm*
Skriv svar