Har haft min m3 sr+ en vecka och har problem med att vaktläge inte sparar några klipp. Kan komma till bilen och den säger att två händelser har hänt, klicka för att se. Men finns inga klipp. Det går bra att själv sätta igång inspelning och sen trycka spara film. Jag upptäckte när jag klev in i bilen med vaktläge aktivt att den höll på att spara klipp men att istället för en grön bock vid kamerasymbolen kom ett grått kryss. Som om den misslyckas med att spara. Någon som har stött på liknande problem?
Använder Sandisk high endurance sd kort + sandisk mobilemate. Men borde inte vara problem med dem då det funkar spara klipp ”manuellt”...
Vaktläge sparar ej klipp
Moderator: Redaktion
Re: Vaktläge sparar ej klipp
Testa att formatera om minnet via funktionen i bilen. Borde funka bättre sen om du inte gjort så tidigare.
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Har testat det 2 gånger, men blir samma sakKilowatt skrev:Testa att formatera om minnet via funktionen i bilen. Borde funka bättre sen om du inte gjort så tidigare.

Tesla Model 3 SR+ 2020
Sentry är ju rätt skakigt generellt. Det märks att det kom till som en eftertanke.
Jag har provat ett mobilemate med ett endurance kort och det fungerade till och från. Kör nu en Samsung SSD och det funkar bättre, men det är inte heller perfekt.
Jag har provat ett mobilemate med ett endurance kort och det fungerade till och från. Kör nu en Samsung SSD och det funkar bättre, men det är inte heller perfekt.