hur klarar han av att hålla på såhär utan att skratta själv?
Ibland så är han på väg att skratta. Var några sekunder när han står vid bilen som han drog lätt på smilbanden
Han är duktig på att ha sönder saker iaf utan att varken skratta eller skämmas för det.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Ibland så är han på väg att skratta. Var några sekunder när han står vid bilen som han drog lätt på smilbanden
Han är duktig på att ha sönder saker iaf utan att varken skratta eller skämmas för det.
Jag hade kissat på mig av skratt med tanke på att de andra killarna bara står och asgarvar.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jag hade kissat på mig av skratt med tanke på att de andra killarna bara står och asgarvar.
I sex minuter konstant
Sekvensen inifrån bilen när hon får se Borat och skriker är ju en riktig pang scen, hans reaktion är klockren. Måste titta en gång till