Så skönt att äntligen bli med Tesla igen, är ju ljusår från allt annat, framförallt frugans Atos som jag kört en hel del
Mycket nöjd med känslan i d varianten hittills, inget ryck eller slit i ratten som jag varit lite orolig för.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Ja usch att behöva köra nått annat.
Körde min sambos bil igår för jag skulle köra till tippen.
Började som vanligt att sätta igång vindrutetorkare.
Framme vid tippen kollade jag på radion flera gånger när jag backade. Jag kunde se vilken kanal jag var på, men det hjälpte inte mig när jag backade.
Parkerar bilen och glömmer nycklarna i bilen och glömmer till och med att stänga av motorn.
Det enda som händer när man trycker på gaspedalen är att det låter mer, men det går n inte mycket fortare.
Ja usch att behöva köra nått annat.
Körde min sambos bil igår för jag skulle köra till tippen.
Började som vanligt att sätta igång vindrutetorkare.
Framme vid tippen kollade jag på radion flera gånger när jag backade. Jag kunde se vilken kanal jag var på, men det hjälpte inte mig när jag backade.
Parkerar bilen och glömmer nycklarna i bilen och glömmer till och med att stänga av motorn.
Det enda som händer när man trycker på gaspedalen är att det låter mer, men det går n inte mycket fortare.
Haha
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Bilen känns lite bättre ihopsatt, hade vin 60k och nu nästan 100k. Går tystare, bättre klonk när man stänger dörrarna, led belysning till skyltarna.
Tycker inte heller att lyset är lika dåligt som på den "gamla".
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Bilen känns lite bättre ihopsatt, hade vin 60k och nu nästan 100k. Går tystare, bättre klonk när man stänger dörrarna, led belysning till skyltarna.
Tycker inte heller att lyset är lika dåligt som på den "gamla".
Oooh, najs det där med LED till skyltbelysningen! Jag gick fortfarande här och knorrade över att behöva ha usla gula glödlampor på en sån stilig och modern bil. Men om du har fått LED borde jag få det också, då min uppenbarligen har högre VIN än din. Tack för den glada nyheten!