Moderator: Redaktion
Japp. Fick det bekräftat på telefon idag att det är en LR+ fastän avtalet säger LR.Prins_Phillip skrev:Ska hämta nästa vecka. Bilen ska vara en long range PLUS enligt Tesla men avtalet säger inte det. Fler som varit med om det?
Linkz skrev:Japp. Fick det bekräftat på telefon idag att det är en LR+ fastän avtalet säger LR.Prins_Phillip skrev:Ska hämta nästa vecka. Bilen ska vara en long range PLUS enligt Tesla men avtalet säger inte det. Fler som varit med om det?
Revision på batteriet kanske? Var G i somras, så H eller senare? Fast nu killgissar jag baserat på saker jag läst på andra forum och Reddit.Prins_Phillip skrev:Linkz skrev:Japp. Fick det bekräftat på telefon idag att det är en LR+ fastän avtalet säger LR.Prins_Phillip skrev:Ska hämta nästa vecka. Bilen ska vara en long range PLUS enligt Tesla men avtalet säger inte det. Fler som varit med om det?
Är dock inte första gången tesla säger en sak och annat sker. Om det inte står i avtalet hur fysiskt kollar man annars att man fått en plus?
Dannte0 skrev:Fick mitt chassi nummer skickat till mig idag på mail , kollade även så att det var en LR+ och det stämde sa min tesla kille
Prins_Phillip skrev:Linkz skrev:Japp. Fick det bekräftat på telefon idag att det är en LR+ fastän avtalet säger LR.Prins_Phillip skrev:Ska hämta nästa vecka. Bilen ska vara en long range PLUS enligt Tesla men avtalet säger inte det. Fler som varit med om det?
Är dock inte första gången tesla säger en sak och annat sker. Om det inte står i avtalet hur fysiskt kollar man annars att man fått en plus?
Linkz skrev:Om du vet ditt VIN (frågat i chatten på teslas webb) så kan du sponsra https://www.patreon.com/vedaprime/ med $10 och få veta exakt vad som hänt bilen förutsatt att skeppet den åkt på kommit tillräckligt nära Rotterdam. Såhär ser min historik ut just nu:
07-okt Departed Fremont 1 hour 20 journey to Oakland Joint Rail terminal
08-okt Oakland - Depart Rail
14-okt Arrived Rail - Houston
15-okt Moved to Houston Port
19-okt Loaded on to Maersk Ohio
03-nov Unloaded at Rotterdam
05-nov Exited port
11-nov Entered Tilburg - Begin assembly
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster