Hämtade ut min nya MS idag och lagt in den i appen .
Ser nu att det sår under REGLAGE Fönstret på passagerar sidan är öppen
Har kör ner att helt och upp men meddelandet går ej bort ?
Några tips?
Fönstret på passagerar sidan är öppen?
Moderator: Redaktion
Re: Fönstret på passagerar sidan är öppen?
Starta om bilen och appen?
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Hade samma problem på min X, teknikern visade mig att man kunde kalibrera fönsterhissarna.
Tydligen gör man det genom att hålla nere knappen för fönstret det gäller i 10 sekunder (hela vägen ner, alltså så det klickar när du trycker), sedan ta knappen upp (hela vägen upp) i 10 sekunder
Funkade för mig, försvann efter det.
Tydligen gör man det genom att hålla nere knappen för fönstret det gäller i 10 sekunder (hela vägen ner, alltså så det klickar när du trycker), sedan ta knappen upp (hela vägen upp) i 10 sekunder

Funkade för mig, försvann efter det.
SÅLD: Model S 100D 2019 - Vitmetallic, Premium Interiör, Stora glastaket, APH4-hårdvaran
SÅLD: Model X 90D 2016 - Svartmetallic, 7-Sits, Premium-paket m ventilerade säten, AP2
Model S Long Range Plus 2021 - Vitmetallic - Crémeinteriör
SÅLD: Model X 90D 2016 - Svartmetallic, 7-Sits, Premium-paket m ventilerade säten, AP2
Model S Long Range Plus 2021 - Vitmetallic - Crémeinteriör
- bjornnilsson
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/bjrn91016
Samma med min MSP vid uthämtning, meddelande om fönstret öppet (fast det kändes som stängt). Jag tryckte resolut på ”stäng” så löste det sig.. men ska prova att resetta enligt förslag ovan. Har fått meddelandet på något annat fönster efter ca 100 mil men då trott att någon varit på fönsterhissen.
MS Plaid HW4 2023, svart, svarta säten, FSD
MS Performance HW3 2021
MS90D HW1 2016
MS90D HW1 2016
- sven-labil
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ola13743
Min meddelade samma sak vid flera tillfällen för några veckor sedan. Det syntes inte från utsidan, men det gick att dra upp fönstret lite till (trots att dörren öppnats och stängts flera gånger) och efter det har det inte kommit någon mer varning...
Knallgrå S75D - Gandalf - Påstås kunna trolla men det är bara partytricken som alltid funkar...