Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Om ni ska lämna till Werksta i Danderyd rekommenderar jag att man gör en okulär kontroll av bilen in och utvändig tillsammans med någon av personalen vid inlämning. Sist jag skulle hämta bilen efter byte av glastaket upptäckte jag en skada/reva i lädret till förarstolen. Pratade med någon chef där som nekade att skadan kan ha hänt under verkstadsbesöket och inte alls var intresserad av att åtgärda skadan. Jag behövde bevisas att skadan inte fanns innan Betalde nästan 3tkr för att laga revan någon vecka senare.
Om ni ska lämna till Werksta i Danderyd rekommenderar jag att man gör en okulär kontroll av bilen in och utvändig tillsammans med någon av personalen vid inlämning. Sist jag skulle hämta bilen efter byte av glastaket upptäckte jag en skada/reva i lädret till förarstolen. Pratade med någon chef där som nekade att skadan kan ha hänt under verkstadsbesöket och inte alls var intresserad av att åtgärda skadan. Jag behövde bevisas att skadan inte fanns innan Betalde nästan 3tkr för att laga revan någon vecka senare.
Trist. Var/hur lagade du revan?
Model S P90DL+ (2015) Såld 2024
Model 3 LR (2021)
BMW iX xDrive50 (2024)
Annars är Skadeverkstad i Uppsala värt omvägen - grymt duktiga, bra bemötande och fin och uppdaterad anläggning
Jag körde också till Uppsala. Gick snabbt att få tid, bra bemötande och resultat. Hyrbil stod på plats när jag kom, så det var ingen jättegrej att åka dit.
Model S P85+ med AP Model 3 Long Range 2021 med FSD
Model S Standard Range Raven