Hej Teslavänner,
Det är så här att min far har blivit äldre och ibland så ger det en del besvär. Han är dock väldigt teknik intresserad och nyfiken och jag vet att han hade blivit superglad ifall det är någon vänlig själ som har en tesla, skulle vilja ge honom en provåkning. Han bor i Löddeköpinge och vad jag förstår så finns en snabbladdare där så att det borde köra förbi en del teslabilar i vilket fall.
Jag betalar såklart ersättning om ni vill ha. Hur mycket får vi diskutera om det blir aktuellt.
Jag har inte jättehöga förhoppningar, men det hade varit riktigt kul om någon nappar.
Mvh
Magnus
Åktur till min far
Moderator: Redaktion
Re: Åktur till min far
Det kan vi säkert lösa.
Jag bor i skurup, så är inte alltid i krokarna, men om du inte hittar någon i närheten, så kan vi lösa det när jag är i krokarna.
Jag bor i skurup, så är inte alltid i krokarna, men om du inte hittar någon i närheten, så kan vi lösa det när jag är i krokarna.
Hej,
Verkligen supersnällt.
Får se om det finns fler vänliga själar som svarar.
Magnus
Verkligen supersnällt.
Får se om det finns fler vänliga själar som svarar.
Magnus
Jag kan fixa en åktur till honom och jag bor ju i byn så är inga problem. Nästa helg kan det passa?
Verkligen supersnällt!
Du anar inte hur mycket det betyder.
Nästa helg passar bra.
Min mail är skickahitnu at gmail.com
Vilken tid passar dig? Ett förslag är kl 14 på lördag, men som sagt du får säga när det passar dig bäst.
Du får även säga vad du vill ha för det.
Mvh
Magnus
Du anar inte hur mycket det betyder.
Nästa helg passar bra.
Min mail är skickahitnu at gmail.com
Vilken tid passar dig? Ett förslag är kl 14 på lördag, men som sagt du får säga när det passar dig bäst.
Du får även säga vad du vill ha för det.
Mvh
Magnus
Goodie.
Då släpper jag detta eftersom Leif bor närmre.
Hoppas ni får en trevlig tur.

Då släpper jag detta eftersom Leif bor närmre.
Hoppas ni får en trevlig tur.

Hej Leif,
Jag provade skicka ett "personligt meddelande" till dig. Vet inte ifall det gick fram.
Magnus
Jag provade skicka ett "personligt meddelande" till dig. Vet inte ifall det gick fram.
Magnus