Hej!
När jag hämtade bilen och hade lite issues sa personalen "lägg ett ärende i appen".
Bor norröver och om jag försöker göra det nu så ser det ut som jag måste bok tid samtidigt i Finland eller Stockholm. Umeå har inte öppnat än.
Det går alltså inte göra ett ärende utan att boka en tid ?
Lägga serviceärenden i Teslaappen?
Moderator: Redaktion
Lägga serviceärenden i Teslaappen?
MSP ’23 Ultra Red/black 21” Arachnid
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Re: Lägga serviceärenden i Teslaappen?
Du kan ju sätta det långt fram i tiden och sen boka om/ändra tiden om/när Umeå öppnar.
Skriv i ärendet att du vill ha det utfört i Umeå.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Så får det bli.taliz skrev:Du kan ju sätta det långt fram i tiden och sen boka om/ändra tiden om/när Umeå öppnar.
Tackar !
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mobile Service finns i Umeå så de kommer till adressen du anger. Kan vara bra om det är ett varmgarage eller i alla fall under tak ifall det är saker som tar lite tid.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Är det bara i Umeå?Svenssons skrev:Mobile Service finns i Umeå så de kommer till adressen du anger. Kan vara bra om det är ett varmgarage eller i alla fall under tak ifall det är saker som tar lite tid.
Bor i grannlänet så jag har inget garage där.
Dessutom behövs nog en verkstad för flera av ärendena.
[Edit]löst flera ärenden i samma bokn
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Vet inte hur långt Mobile Service kör men det är bara att börja lägga upp ärende med adress så får du förslag om plats. Kommer inte Mobile Service upp är det för långt.AAKEE skrev:Är det bara i Umeå?Svenssons skrev:Mobile Service finns i Umeå så de kommer till adressen du anger. Kan vara bra om det är ett varmgarage eller i alla fall under tak ifall det är saker som tar lite tid.
Bor i grannlänet så jag har inget garage där.
Dessutom behövs nog en verkstad för flera av ärendena.
[Edit]löst flera ärenden i samma bokn
Mobile Service skulle kanske kunna fixa en del saker och göra en första felsökning på de andra. Det är väl inte så långt till att Service Center öppnar.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.