Skänkes 2st döda fobbar Model X
Moderator: Redaktion
Skänkes 2st döda fobbar Model X
Som rubriken. Har två döda fobbar för Model X. Skänkes mot avhämtning i Enskede eller mot kostnaden för ett vadderat kuvert med porto vid skickande. Blir det sjukt intresse så kanske två olika kan få en fob var.
Mina barn har lekt bil med dom, men dom är nu rengjorda.
Mina barn har lekt bil med dom, men dom är nu rengjorda.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Re: Skänkes 2st döda fobbar Model X
Tar de!
Barnen hade älskat de
Hämtar upp de i samband med att jag hämtar upp min trea i Segeltorp nästa vecka, deal?
Barnen hade älskat de

Hämtar upp de i samband med att jag hämtar upp min trea i Segeltorp nästa vecka, deal?
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Jag blir lite (Nicke) Nyfiken på hur dessa fobbar bragts om livet. Jag menar, de måste ju i princip krossas för att sluta fungera. Eller?Remuz skrev:Har två döda fobbar för Model X.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
En sväng i tvättmaskinen och de är döda, been there done that. Dock innan barn, skulle behållt de, barnen älskar att leka med fobs.Nicke Nyfiken skrev:Jag blir lite (Nicke) Nyfiken på hur dessa fobbar bragts om livet. Jag menar, de måste ju i princip krossas för att sluta fungera. Eller?Remuz skrev:Har två döda fobbar för Model X.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Aaaa... Jag tänkte inte på drunkningsdöden, fast det är den döden jag oftast kommer i kontakt med.NEO skrev:En sväng i tvättmaskinen och de är döda, been there done that. Dock innan barn, skulle behållt de, barnen älskar att leka med fobs.Nicke Nyfiken skrev:Jag blir lite (Nicke) Nyfiken på hur dessa fobbar bragts om livet. Jag menar, de måste ju i princip krossas för att sluta fungera. Eller?Remuz skrev:Har två döda fobbar för Model X.

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Dessa fick sätta livet till när batteriet tog slut utan att jag använt den ena, den andra var en extra som jag fick till min röda demobil, den hade 3 fobs, men en vart avaktiverad vid service. Tyvärr kan man inte återanvända när dom kastat bort kryptonyckeln ur minnet. Verkar vara en kondensator som håller ström där ett tag när man byter batteri, men har man strömlöst länge så är den död sedan
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Låter konstigt. Jag har en Fob där batteriet varit borttaget i över 2 år, men den funkade fint när jag satte i ett batteri igen.Remuz skrev:Dessa fick sätta livet till när batteriet tog slut utan att jag använt den ena, den andra var en extra som jag fick till min röda demobil, den hade 3 fobs, men en vart avaktiverad vid service. Tyvärr kan man inte återanvända när dom kastat bort kryptonyckeln ur minnet. Verkar vara en kondensator som håller ström där ett tag när man byter batteri, men har man strömlöst länge så är den död sedan
Det är kanske olika på S och X?
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
- Teslaspolen
- Teslaägare
Ja det är olika. Hade två som dog precis samma död dom med.Nicke Nyfiken skrev:Låter konstigt. Jag har en Fob där batteriet varit borttaget i över 2 år, men den funkade fint när jag satte i ett batteri igen.Remuz skrev:Dessa fick sätta livet till när batteriet tog slut utan att jag använt den ena, den andra var en extra som jag fick till min röda demobil, den hade 3 fobs, men en vart avaktiverad vid service. Tyvärr kan man inte återanvända när dom kastat bort kryptonyckeln ur minnet. Verkar vara en kondensator som håller ström där ett tag när man byter batteri, men har man strömlöst länge så är den död sedan
Det är kanske olika på S och X?
Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Där ser man. Trist att lite batteritorsk ska leda till döden.Teslaspolen skrev:Ja det är olika. Hade två som dog precis samma död dom med.

Billiga är dom inte heller.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Samma för mig. Har väl ett par också men tänkte spara dessa till ungarna.Remuz skrev:Dessa fick sätta livet till när batteriet tog slut utan att jag använt den ena, den andra var en extra som jag fick till min röda demobil, den hade 3 fobs, men en vart avaktiverad vid service. Tyvärr kan man inte återanvända när dom kastat bort kryptonyckeln ur minnet. Verkar vara en kondensator som håller ström där ett tag när man byter batteri, men har man strömlöst länge så är den död sedan
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag provade dyka med min i ytterfickan på torrdräkten, 30 meter på djupet klarade den inte, men, efter en vecka i en rispåse och nytt batteri levde den igen 

Tidigare en vit 85D med allt utom bakvända säten, nu vit Model 3 LR 2021, svart inredning + allt