Jag inser att detta projekt är värsta propagandaanläggningen för den kinesiska staten. Men samtidigt inte mindre imponerande!
Senaste nytt från Kina Fully Charged
Moderator: Redaktion
Re: Senaste nytt från Kina Fully Charged
Läste nånstans att Kina har 300k elbussar och 90% av all världens elbussar i linjetrafik, då är 5% av det i shenzen inte så mycket propaganda, kanske taxidelen
ms 76132 "Eleamore"
Jag tycker at han är en fjant. Totalt okritisk utan tekniskt kunnande. Han borde gå tillbaka till att bygga ihop skrotbilar på skroten, eller vad det var han gjorde
Håller med. Han är alldeles för naiv och idealistisk för min del.wheels skrev:Jag tycker at han är en fjant. Totalt okritisk utan tekniskt kunnande. Han borde gå tillbaka till att bygga ihop skrotbilar på skroten, eller vad det var han gjorde
- Teslaspolen
- Teslaägare
Då kontrar jag med att jag tycker Robert L är en fantastisk personlighet som bidrar till lite positiva toner istället för allt gnäll och pajkastning som annars sker överallt.
Har följt Fully Charged i flera år vid det här laget.

Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
Varför gnälla över lite koncentrationsläger och så vidare småting? Lite diktatur är ju aldrig fel! Gäller ju bara att se saker positivt och med glädje i tillvaron. 

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
USA där TESLA har sitt huvudsäte har man kvar Guantanolägret. Bojkotta TESLA nu!martinot skrev:Varför gnälla över lite koncentrationsläger och så vidare småting? Lite diktatur är ju aldrig fel! Gäller ju bara att se saker positivt och med glädje i tillvaron.

Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40
Kriper skrev:USA där TESLA har sitt huvudsäte har man kvar Guantanolägret. Bojkotta TESLA nu!martinot skrev:Varför gnälla över lite koncentrationsläger och så vidare småting? Lite diktatur är ju aldrig fel! Gäller ju bara att se saker positivt och med glädje i tillvaron.
Finns ju grader i helvetet också. Sägs det. Dessutom förtjänar de allra flesta som sitter på Guantanamo att sitta där de sitter.

De flesta sitter där utan rättegång, ungefär som i fallet med Uigurierna som Kina sätter i olika läger. Då USA är en demokrati så hoppas man att de ska stå bakom FN;s deklaration för mänskliga rättigheter, vilket är mer än man hoppas på av Kina, som uppfyller alla kriterier på en diktatur.MWall skrev:Kriper skrev:USA där TESLA har sitt huvudsäte har man kvar Guantanolägret. Bojkotta TESLA nu!martinot skrev:Varför gnälla över lite koncentrationsläger och så vidare småting? Lite diktatur är ju aldrig fel! Gäller ju bara att se saker positivt och med glädje i tillvaron.
Finns ju grader i helvetet också. Sägs det. Dessutom förtjänar de allra flesta som sitter på Guantanamo att sitta där de sitter.
Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40