Håll er långt borta från dessa skojare!
Vilken strulfirma! Enda positiva var att de sålde bilen åt mig.
När väl bilen var såld, och de fått pengarna av nya ägaren, började problem.
Dels så var i överens om ett pris jag ville ha för bilen, och sen säger de att den nya ägaren prutade så jag var tvungen att sänka mitt absolut lägsta med 10.000:- ytterligare, och Elias påstod att de tjänade pengar på räntan så det var ok för dem.
Får reda på att så var inte fallet utan de sålde den för 9000:- mindre än annonserat pris, så då tjänade de 30000 på affär! Jag har inga problem med att man tjänar pengar, men varför inte vara ärlig?
Sen så skulle bilen köpas in till deras inköpsavdelning, och där märkte jag inte att det stod att de har upp till 30 dagar på sig att betala ut för inköpet förens jag skrivit under. När jag påtalade detta för Elias, sa han att det går säkert fortare än så, så då litade jag blåögt på vad han sa.
Det har nu gått 1 vecka, de har fått pengarna för bilen, bilens lån är löst som tur var, men slutlikvid är inte på mitt konto!
Håll er långt borta från denna firma. Rekommenderas INTE!
Fordonshandlarna
Moderator: Redaktion
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Fordonshandlarna
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Fordonshandlarna
Låter ju sjukt osmidigt
plus lite oärlighet som grädde på moset... Trodde dom inte att du skulle få
reda på vad bilen såldes för?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- Tars
- Teslaägare
Verkar som det. Tar bara en massa jäkla energi dessa idioter.Bjelke skrev:Låter ju sjukt osmidigtplus lite oärlighet som grädde på moset... Trodde dom inte att du skulle få
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.

- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Googlar man Fordonshandlarna omdöme får de 3,8 i betyg, de som gett 5 i betyg har bara en recension och det luktar lite konstigt...
- Tars
- Teslaägare
Ja, jag skulle ha varit mer uppmärksam på dessa recensionerMatsH skrev:Googlar man Fordonshandlarna omdöme får de 3,8 i betyg, de som gett 5 i betyg har bara en recension och det luktar lite konstigt...