Klubbkläder?
Moderator: Redaktion
- Elektrokungen
- Teslaägare
Klubbkläder?
Har någon funderat på kläder med "Tesla Club Sweden"-tryck? Typ T-Shirt, Piké, Skjorta?
Hade suttit fint i vissa sammanhang, tex biluppvisningar och batterifabriksinvigningsfester!
Hade suttit fint i vissa sammanhang, tex biluppvisningar och batterifabriksinvigningsfester!
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27
Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD
Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD
S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
- Elektrokungen
- Teslaägare
Re: Klubbkläder?
Ahh, skämsvigge50 skrev:

Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD
Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD
S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Du måste klicka "Välj motiv" och sedan söka på Tesla t.ex.Elektrokungen skrev:Ahh, skämsvigge50 skrev:Vad bra! Hittar dock inga skjortor i utbudet på Spreadshirt.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Det var ju bristen på plagget “skjorta” han klagade på, inte bristen på TCS-motiv...Svenssons skrev:Du måste klicka "Välj motiv" och sedan söka på Tesla t.ex.Elektrokungen skrev:Ahh, skämsvigge50 skrev:Vad bra! Hittar dock inga skjortor i utbudet på Spreadshirt.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Ahh, misstog mig där. Riktiga skjortor är nog inte vanliga för tryck eller ens broderi av bilder.danni skrev:Det var ju bristen på plagget “skjorta” han klagade på, inte bristen på TCS-motiv...Svenssons skrev:Du måste klicka "Välj motiv" och sedan söka på Tesla t.ex.Elektrokungen skrev:Ahh, skämsvigge50 skrev:Vad bra! Hittar dock inga skjortor i utbudet på Spreadshirt.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Skjortor är inte vanliga? Jag fick på mitt första jobb en bowlingskjorta med tryck på
Men det kanske inte platsar under vanliga skjortor?

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Inte vanlig i egen design-butiker tänker jag.Pontus skrev:Skjortor är inte vanliga? Jag fick på mitt första jobb en bowlingskjorta med tryck på![]()
Jag skulle vilja ha lite klubbkläder med Tesla Owners Sweden logga på. Vart hitta jag det ?
Många andra länder som har denna logga med sitt land eller delstat och även Tesla Owners West Sweden om jag inte sätt fel.
Många andra länder som har denna logga med sitt land eller delstat och även Tesla Owners West Sweden om jag inte sätt fel.
Model S 75 2017 (corked) AP3 FSD