Nu är det på G
Moderator: Redaktion
Re: Nu är det på G
Vad har jag nu missat? Är ju inte så aktiv härinne längre. Ska nek0 bli elektrifierad?
Det finns väl ingen elektrisk kombi som går 50 mil på en laddning och kostar typ 300.000.-?
...eller förbereder du bara för näst-näst-nästa bil? 

eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Volvo XC25 P2 nocharge BRF Skaune editionWalker skrev:Vad har jag nu missat? Är ju inte så aktiv härinne längre. Ska nek0 bli elektrifierad?Det finns väl ingen elektrisk kombi som går 50 mil på en laddning och kostar typ 300.000.-?
Lite avundsjuk. Jag har över 1 meter snö och en halvmeter tjäle där jag ska gräva för mitt uttag. 

M3 LR AWD EAP 2021
Det blir en laddhybrid denna gången och du gissade rätt varför det inte blir någon ren elbilWalker skrev:Vad har jag nu missat? Är ju inte så aktiv härinne längre. Ska nek0 bli elektrifierad?Det finns väl ingen elektrisk kombi som går 50 mil på en laddning och kostar typ 300.000.-?

Kul och grattis. Ett steg i rätt riktning.

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Credde
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/christian81643
Grattis
Då fick du tagit första steg ut på bron mot elbilen 

Model Y Performance (Dec/2023)
2016 Model S P90D Ludicrous
Tackar, tyvärr vill ingen tillverka en kombi elbil med vettigt pris och vettig dragkrok så jag för nöja mig med hybriden så länge.Credde skrev:GrattisDå fick du tagit första steg ut på bron mot elbilen
Model X 5-sits, fast priset kanske är liite "ovettigt"?nek0 skrev:Tackar, tyvärr vill ingen tillverka en kombi elbil med vettigt pris och vettig dragkrok så jag för nöja mig med hybriden så länge.Credde skrev:GrattisDå fick du tagit första steg ut på bron mot elbilen

Ja kanske litespacecoin skrev:Model X 5-sits, fast priset kanske är liite "ovettigt"?nek0 skrev:Tackar, tyvärr vill ingen tillverka en kombi elbil med vettigt pris och vettig dragkrok så jag för nöja mig med hybriden så länge.Credde skrev:GrattisDå fick du tagit första steg ut på bron mot elbilen

Är det inte en bil som fattas?nek0 skrev:Nu är allt klart.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Hämtas imorgonmati skrev:Är det inte en bil som fattas?nek0 skrev:Nu är allt klart.

Vi väntar fortfarande med spänning på att se vilken det blir. Vågar man gissa på att Octavia är en lågoddsare?nek0 skrev:Hämtas imorgonmati skrev:Är det inte en bil som fattas?nek0 skrev:Nu är allt klart.

Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.