Jag är i New York några dagar och insåg just att jag ska vara i närheten av en Teslabutik imorgon. Är det något man bör passa på att handla när man är här? Dollarn är ju rätt dyr nu så jag vet inte om det är nån större skillnad i pris på grejerna men det kanske finns mer kul att handla här
Har ju inte fått bilen än så vet inte riktigt vad jag vill komplettera med... Att jag inte ska köpa laddprylar hajar tom jag
2015 Model S 90D | Svart | Pano | NextGen | Interiörpaket | Vinterpaket - SÅLD 2019 Modell 3 LR AWD | Grå | Dragkrok | 19'' - SÅLD
2017 Peugeot Partner Electric Ioniq 5 First Edition beställt
Kan inte komma på någonting. Tror att det som finns i USA i huvudsak kan köpas här också.
Om du har plats i handbagaget kan du köpa en ny framruta - det kan vara bra om du får stenskott i framtiden.
Är det någon som kan tänkas köpa ett par cykelbyxor (Teslas egna alltså) om/när ni ändå är i Amerikat?
Dom tar inte hem dom till Sverige längre
Vet inte om man får dom där 20% rabatt lika som här i Sverige, men å andra sidan så är det väl bättre pris på detta i USA iaf antar jag...
Dom tar sjukt lite plats och väger typ inget alls
Man får rabatten även i USA om man har VIN att hänvisa till.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Rabatten gäller bara de kläder o s v de sålde i butikerna, inte servicecentren. Och åtminstone i butikerna i Stockholmstrakten har de eller håller på att avveckla den försäljningen av kläder.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Frågade dom i Täby om man kunde beställa hem dom till ngn av dom andra butikerna i Sverige, men icke sa dom
Hur ser det ut i Norge då förresten? Man skulle ju kunna ta en tripp dit om dom säljs där
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Är intresserad av nån av dessa, men vill gärna prova de innan.
Så något ställe som har de hemma i Europa hade vatt najs.
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Är det ingen som ska till Amerikat och kan shopa lite till mig? Ett par cykelbrallor tar typ ingen plats alls och väger nada typ
Tibor är kvar där?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag är i New York några dagar och insåg just att jag ska vara i närheten av en Teslabutik imorgon. Är det något man bör passa på att handla när man är här? Dollarn är ju rätt dyr nu så jag vet inte om det är nån större skillnad i pris på grejerna men det kanske finns mer kul att handla här
Har ju inte fått bilen än så vet inte riktigt vad jag vill komplettera med... Att jag inte ska köpa laddprylar hajar tom jag
Verkar som att folk på forumet letar efter den där inplastade nyckelhållaren som inte verkar gå att köpa här i sverige?
dvs denna:
Model S100D 2018 | Silvermetallic | Premium | sunroof | AP | luftfjädring