Prishöjning?

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Prishöjning?

Inlägg av HelectriC »

den 90D jag specade upp för några veckor sedan har nu gått upp 50k NOK!!! det dumma var att jag faktiskt beställde en, betalade handpeng, men sen avbeställde inom två veckor. Skulle kanske inte gjort det :cry:
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare

Inlägg av Martinen »

HelectriC skrev:
den 90D jag specade upp för några veckor sedan har nu gått upp 50k NOK!!! det dumma var att jag faktiskt beställde en, betalade handpeng, men sen avbeställde inom två veckor. Skulle kanske inte gjort det :cry:
ja där kanske du hade kunnat tjäna en liten peng :)
Användarvisningsbild
Designer
Teslaägare

Inlägg av Designer »

Nu blir man lite nervös att dem höjer priset på det jag beställt men ej fått levererat än!
Titanium 85D, svarta NG, svart alcantara,pano tak, matt abachi, autopilot,air suspension
Leverans Feb 2016
Användarvisningsbild
Leo
Teslaägare

Inlägg av Leo »

På Norska forumet pratas om att det blivit fel med vinterdäckspriset och att det kommer att rättas till.

Kollade också priset på original LM 19" finns inga att köpa då de är slut i lager överallt och okänt när de kommer finnas i lager igen. Priset var dock samma som tidigare som jag förstod det.
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

Jag kan bekräfta att priset på hakka ligger samma som pirelli om man beställer av tesla service
Något gick fel vid prisuppdateringen så det blev lite galet
De styr inte över weben från respektive land utan hoppas att felet rättas till snabbt

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
+46
Teslaägare

Inlägg av +46 »

e5m1r skrev:
Jag kan bekräfta att priset på hakka ligger samma som pirelli om man beställer av tesla service
Något gick fel vid prisuppdateringen så det blev lite galet
De styr inte över weben från respektive land utan hoppas att felet rättas till snabbt

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu är priset justerat i Designstudion, dvs tillbaka på 29 000:-
Installerat 13,2 kWp solceller
Skriv svar