Funderar på att byta från LR till Performance, men har redan fått slutfakturan på LR. Någon som gjort liknande byte?
Det är inga konstigheter. Finns den som lagerbil är du ju säker på att få en också.
Vit Model 3 Performance tillverkad 2020-07, svart klädsel, 20" Performance-fälgar med PS4S däck, svart klädsel, VIN 752xx
MSM Model Y Performance beställd
Funderar på att byta från LR till Performance, men har redan fått slutfakturan på LR. Någon som gjort liknande byte?
Har pratat med min Tesla advisor om det, för var i precis samma sitts som dig LR > P. Men hon sa att om man gör byte nu, är det leverans i september som gäller...
Har pratat med min Tesla advisor om det, för var i precis samma sitts som dig LR > P. Men hon sa att om man gör byte nu, är det leverans i september som gäller...
Inte om du köper en lagerbil som är på väg, men då måste ju den specen du vill ha finnas som det.
Senast redigerad av OfarligTesla, redigerad totalt 1 gånger.
Inte om du köper en lagerbil som är på väg, men då måste ju den spexen du vill ha finnas som det.
Ja det var den tanken jag hade, med lagerbil på väg.
Jag ska hämta min M3 LR i Norrköping den 8 juni. Fortfarande inget reg.nr. på carinfo.se. Kan det vara rätt eller ska man ställa in sig på försening, tro?
Det hände faktiskt mig sist att de ringde dagen innan och sade att de inte fått mina skyltar så att de inte kunde lämna ut bilen. Tror dock inte det är så vanligt.
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag (Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP (Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
Transporten som var i Örebro ovan är nu på väg norrut längs E4 norr om Söderhamn. Utlämning i Umeå om någon dag kanske?
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Ska hämta min LR på torsdag, och när man tittar på Transportstyrelsens fordonsuppgifter, så står det att bilen är tillverkad den 14/5, vilket väl knappast kan stämma. Brukar det vara på det viset?
Jag ska hämta min M3 LR i Norrköping den 8 juni. Fortfarande inget reg.nr. på carinfo.se. Kan det vara rätt eller ska man ställa in sig på försening, tro?
Hämtar också den 8/6 i Norrköping en LR. Fick igår slutfaktura med regnr, dock inget info på car.info, däremot hos transportstyrelsen.
Ska hämta min LR på torsdag, och när man tittar på Transportstyrelsens fordonsuppgifter, så står det att bilen är tillverkad den 14/5, vilket väl knappast kan stämma. Brukar det vara på det viset?
Regnumret är väl fel också eftersom sista tecknet i ett regnummer ska väl vara en bokstav nuförtiden? Eller kan man få en siffra som sista tecken också?
Regnumret är väl fel också eftersom sista tecknet i ett regnummer ska väl vara en bokstav nuförtiden? Eller kan man få en siffra som sista tecken också?
Man återanvänder gamla regnummer också från skrotade bilar så det är fullt möjligt att få detta.
Model Y LR AWD 2021
Model 3 LR AWD 19” 2020
BMW i3 94Ah REX 2018 (såld)
Man återanvänder gamla regnummer också från skrotade bilar så det är fullt möjligt att få detta.
Precis, så registreringsnumret är det inget konstigt med.
Man kan dock undra om dom flugit över bilen från USA, eller om fabriken i Tyskland tjuvstartat, med att bygga just min bil
Glovis Century avgick SFO den 14/5. Kan det vara så att de rapporterar skeppningsdatum som tillverkningsdatum? (Annars låter det märkligt givet att den båten avgick 8 på morgonen lokal tid och att hinna producera klart bilen och få den till hamnen utan paus låter osannolikt).
Bör ju dock kunna verifieras av andra som fått sina bilar och har följt båtarna.
Precis, så registreringsnumret är det inget konstigt med.
Man kan dock undra om dom flugit över bilen från USA, eller om fabriken i Tyskland tjuvstartat, med att bygga just min bil
Är inte 3 veckor hyfsat normal tid för en båt att ta sig över Atlanten?