Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?
-Jimmy
Silver Model Y P 2024 med svart inredning Blå Model 3 LR 2021 med svart inredning
Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?
-Jimmy
Har köpt och monterat en sån. Haft användning av den 0 (noll) gånger. Sitter för långt in och höjden i bagageutrymmet där är inte så högt. Brukar lägga kassar och andra saker som inte ska tippa i baljan under luckan istället.
= pengar i sjön.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
-Jimmy
Alltid bara funnits plats för en. Hade en på min 2019 som jag sålde, och har monterat en ny på den 2021 som jag hämtade ut i veckan.
Hade köpt ett tvåpack för 39.- så tyckte en kunde få sitta kvar på bilen som jag sålde.
Tycker kroken är praktisk för plastkassar när man handlat.