Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
avtryck
Teslaägare

Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av avtryck »

Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
Bild

När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?

-Jimmy
Silver Model Y P 2024 med svart inredning
Blå Model 3 LR 2021 med svart inredning
Användarvisningsbild
Walker
Teslaägare

Re: Tillbehörsfråga: Krok i bagageutrymmet till M3LR 2021?

Inlägg av Walker »

avtryck skrev:
Det finns ett gäng tillbehörstrådar men jag hoppas att det finns plats för en till. Jag har i andra trådar sett kroken som jag är intresserad av. Exempel nedan:
Bild

När jag tittar i mitt bagageutrymme förstår jag inte hur och var jag skall kunna fästa den och har därför inte köpt någon - än. Är det någon skillnad på 2021:orna här och att den gängan inte finns eller är lika synlig eller är jag bara dålig på att hitta?

-Jimmy
Har köpt och monterat en sån. Haft användning av den 0 (noll) gånger. Sitter för långt in och höjden i bagageutrymmet där är inte så högt. Brukar lägga kassar och andra saker som inte ska tippa i baljan under luckan istället.
= pengar i sjön.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael72656

Inlägg av mikebike »

Jag råkade beställa tvåpack, två gånger, men det finns bara en skruva att fästa krok i! (2021)

Tre krokar finns alltså för avhämtning gratis, i Stockholm Solna, eller Kinna.
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
avtryck
Teslaägare

Inlägg av avtryck »

Tack båda två! Bra info.

-Jimmy
Silver Model Y P 2024 med svart inredning
Blå Model 3 LR 2021 med svart inredning
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare

Inlägg av martinot »

avtryck skrev:
Bild

-Jimmy
Alltid bara funnits plats för en. Hade en på min 2019 som jag sålde, och har monterat en ny på den 2021 som jag hämtade ut i veckan.

Hade köpt ett tvåpack för 39.- så tyckte en kunde få sitta kvar på bilen som jag sålde.

Tycker kroken är praktisk för plastkassar när man handlat.
Bild
NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
Skriv svar