Vent så ser det ut
Moderator: Redaktion
Vent så ser det ut
Ville inte smälta min röda anka på dashboarden.
Model S 90D Facelift 2016
Försäkring: Länsförsäkringar i Snorrland
2000mil, trafik, delkasko, vagnskada, tilläggsförsäkring MER. 11753KR/ÅR
Försäkring: Länsförsäkringar i Snorrland
2000mil, trafik, delkasko, vagnskada, tilläggsförsäkring MER. 11753KR/ÅR
Re: Vent så ser det ut
Testade en gång när bilen var 50 graden i kupén. Öppnade med "vent" i appen, väntade 20-30 minuter och såg att temperaturen gått ner till 48 grader. Det verkar inte ha mycket effekt, alltså.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
Jag använde funktionen för första gången idag när vi skulle bada. Appen visade 50 grader och jag visst inte hur länge vi skulle vara i så det var klart smidigt att fönsterna kunde stå i det läget.
Det går ju tyvärr inte att öppna på en Model S.LarsL skrev:Mest använt det för att stänga fönster jag råkat öppna.
Men bilden i TS inlägg var väl av en S?Curik skrev:Det går ju tyvärr inte att öppna på en Model S.LarsL skrev:Mest använt det för att stänga fönster jag råkat öppna.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
På min Model S "Classic -14" går fönsterna från appen att öppna i vetilationsläge, men det går inte att stänga dem.renes skrev:Men bilden i TS inlägg var väl av en S?Curik skrev:Det går ju tyvärr inte att öppna på en Model S.LarsL skrev:Mest använt det för att stänga fönster jag råkat öppna.
2024 Model 3 RWD Highland med dragkrok
2017 Model X 60D med dragkrok
2020 Model 3 LR med dragkrok
2014 Model S 85 AP1 med MCU2
10kWp solpaneler med Fronius växelriktare
10kWp solpaneler med Fronius växelriktare
Ja, det är jag som inte kan skriva. Jag försökte säga att det inte går att stänga några fönster du råkat öppna.renes skrev:Men bilden i TS inlägg var väl av en S?Curik skrev:Det går ju tyvärr inte att öppna på en Model S.LarsL skrev:Mest använt det för att stänga fönster jag råkat öppna.

På Model S räder ju Mercedes knappar så där råkar man ju inte öppna dem lika lätt som på Model 3.