Står det Flame+? Måste vara en ny modellmans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S

Moderator: Redaktion
Står det Flame+? Måste vara en ny modellmans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S
*LOL*mans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S
Du bara måste lägga ut den där på Twitter till @elonmusk och @Tesla, jag blir inte alls förvånad om du får ett like från Elonmans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S
Fast det ser ju lite grann ut som om det brinner i batteriet...fth skrev:Du bara måste lägga ut den där på Twitter till @elonmusk och @Tesla, jag blir inte alls förvånad om du får ett like från Elonmans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
Min helt ovetenskapliga tolkning av flames är att dom kom till som en flört till en Spitfire där flammorna slår ur avgasröret på sidan. Sen gjorde folk samma på hot rods för att visa att dom också hade en häftig drivkälla. Lite samma som jag tänkte med flames från batteripacketfth skrev:Du bara måste lägga ut den där på Twitter till @elonmusk och @Tesla, jag blir inte alls förvånad om du får ett like från Elonmans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
Elon brukar vara rätt självironisk, tror inte han har några problem med den underförstådda kritikenmans71 skrev:Min helt ovetenskapliga tolkning av flames är att dom kom till som en flört till en Spitfire där flammorna slår ur avgasröret på sidan. Sen gjorde folk samma på hot rods för att visa att dom också hade en häftig drivkälla. Lite samma som jag tänkte med flames från batteripacketGissar att Elon inte skulle gilla liknelsen...
Samma här, jag tycker det är ballt på just hot rods och liknande men den här var riktigt ball, extra kulfth skrev:Flammor o dyl är vanligen inte min kopp te på bilar, men det där var snyggt!mans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
@mans71, jag tror du har en säljbar produkt, se till att få din design tillverkad!Bjelke skrev:Samma här, jag tycker det är ballt på just hot rods och liknande men den här var riktigt ball, extra kulfth skrev:Flammor o dyl är vanligen inte min kopp te på bilar, men det där var snyggt!mans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
att jag just nu sitter och bläddrar bland olika folier till den här hemma som fortfarande ”bara” är svart
Printad folie eller motivlackeringfth skrev:@mans71, jag tror du har en säljbar produkt, se till att få din design tillverkad!Bjelke skrev:Samma här, jag tycker det är ballt på just hot rods och liknande men den här var riktigt ball, extra kulfth skrev:Flammor o dyl är vanligen inte min kopp te på bilar, men det där var snyggt!mans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
att jag just nu sitter och bläddrar bland olika folier till den här hemma som fortfarande ”bara” är svart![]()
Hur gör man sånt där vanligtvis, är det stickers?
/fth
Ett kit med printad folie skulle nog kunna bli populärt!Bjelke skrev:Printad folie eller motivlackeringfth skrev:@mans71, jag tror du har en säljbar produkt, se till att få din design tillverkad!Bjelke skrev:Samma här, jag tycker det är ballt på just hot rods och liknande men den här var riktigt ball, extra kulfth skrev:Flammor o dyl är vanligen inte min kopp te på bilar, men det där var snyggt!mans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
att jag just nu sitter och bläddrar bland olika folier till den här hemma som fortfarande ”bara” är svart![]()
/fth
Vore ju kul om någon gjorde det IRL - kör på det Bjelke!Bjelke skrev:Printad folie eller motivlackeringfth skrev:@mans71, jag tror du har en säljbar produkt, se till att få din design tillverkad!Bjelke skrev:Samma här, jag tycker det är ballt på just hot rods och liknande men den här var riktigt ball, extra kulfth skrev:Flammor o dyl är vanligen inte min kopp te på bilar, men det där var snyggt!mans71 skrev:Har en soft spot för flames på hot rods och fick en idé att prova på Model S![]()
/fth
/fth
Registreringsskylten "ELDKLOT" är tillgänglig...tor skrev:Med model S Flame är återigen föraren mer avgörande. 0-100 sedan 100-0 och därefter springa 100 meter från bilen
Även det mångtydiga BURNOUT är tillgängligspacecoin skrev:Registreringsskylten "ELDKLOT" är tillgänglig...tor skrev:Med model S Flame är återigen föraren mer avgörande. 0-100 sedan 100-0 och därefter springa 100 meter från bilen