Själv tyckte jag filmen tyvärr mer koncentrerar på att (blonda) tjejen inte kan växla och tanka än hur dumt det är att man ska öht behöva växla och tanka en bil.
Den känns lite nedtonad, ja. Din text hade mer fokus på det absurda i att överhuvudtaget behöva göra sånt. Men de kanske ville sikta lite bredare, jag vet inte.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Lite som att göra en film om att åka på långfärd med häst och vagn men inte personligen veta hur man hanterar hästar, istället för att peka ut det smått knasiga i att göra det över huvud taget.
Den andra filmen dom har uppe var inte så tokig dock!
Själv tyckte jag filmen tyvärr mer koncentrerar på att (blonda) tjejen inte kan växla och tanka än hur dumt det är att man ska öht behöva växla och tanka en bil.
Håller med Tibor. Tycker mer att filmen visar att tjejen inte kan tanka eller växla. Inte det absurda att behöva tanka och växla.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Ja, jag saknade "Det går ju inte att lyssna på radio!" och "Vad sjutton, är motorn igång fortfarande? Jag har ju stannat!" och "Just det, vi måste testa hypersnabbladdningstekniken som bensinbilarna har."
---
"Stanna, stanna, det är rött här!"
"Ja, jag har stannat."
"Men stanna nån gång då!!"
"Jag har stannat, vi står still nu."
"Jag hör ju att motorn låter. Stanna!"
det som är lite synd är att de man vill ska se filmen är fossilförare och dom kommer nog inte förstå många av poängen som är invävda. Hade nog behövts lite mer förklaring. Har man läst TBs artikel, så fattar man ju, men annars kan man dras till att tro att det handlar om att tjejer inte kan nåt om bilar. Kanske det kommer en uppföljare?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14