Hej
Efter att ha hämtat ut bilen efter byte av eMMC chippet, har min analoga klocka på instrumentpanelen ersatts av en energimätare wh/km. Hur i all världen gör jag för att återställa den analoga klockan? Har försökt allt men inte lyckats.
Min Tesla är en P85 från 2014.
Mvh
Toni
analog klocka på instrumentpanelen
Moderator: Redaktion
- Henkens
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/henrik34698
Re: analog klocka på instrumentpanelen
Håll ner höger eller vänster rullhjul och välj sedan vad du vill ska visas på respektive höger och vänster sida i displayen.
Modell S 90D -15 Såld
Modell S 90D -17
Modell S 90D -17
Hej
Har testat det också, när jag trycker ner högra rullen så visar den energi, men ingenting händer när jag rullar. Det verkar som nuvarande inställningar är låsta. Har även stängt av och återstartat systemet, men ingen förändring.
Rullfunktionen funkar i andra sammanhang, men just när det gäller att ändra i displayen så händer ingenting.
Har testat det också, när jag trycker ner högra rullen så visar den energi, men ingenting händer när jag rullar. Det verkar som nuvarande inställningar är låsta. Har även stängt av och återstartat systemet, men ingen förändring.
Rullfunktionen funkar i andra sammanhang, men just när det gäller att ändra i displayen så händer ingenting.
Nu funkar det. Helt plötsligt började inställningen funka enl. manualen.