Hade varit mycket coolare/knasigare/råare om man i stället hade kopplat in ett par häst tömmar och s a s styrt via "drive by wire" på riktigt. (om man ändå ska sabotera en väl fungerande ratt)Zalman3 skrev:

Moderator: Redaktion
Hade varit mycket coolare/knasigare/råare om man i stället hade kopplat in ett par häst tömmar och s a s styrt via "drive by wire" på riktigt. (om man ändå ska sabotera en väl fungerande ratt)Zalman3 skrev:
Då M3 saknar instrumentklustret framför ratten så skulle väl jag säga att det är den enda Teslan där Yoken faktiskt ger ett mervärde i form av helt fri sikt, vet inte vilket syfte den har i S eller X dock annat än att hajpa PLAIDMarcusKovik skrev:Ser inget syfte med yoke i en M3 allt mindre en sjukt jobbig tysk i en M3
Skulle snarare säga helt tvärtom att då M3 saknar instrumentkluster så finns ingen anledning med yoke. Däremot hade jag gärna tagit det i S/X eftersom ratten aldrig kommer blockera instrumenten, vilket den vanliga ratten gör idag.Nemic skrev:Då M3 saknar instrumentklustret framför ratten så skulle väl jag säga att det är den enda Teslan där Yoken faktiskt ger ett mervärde i form av helt fri sikt, vet inte vilket syfte den har i S eller X dock annat än att hajpa PLAIDMarcusKovik skrev:Ser inget syfte med yoke i en M3 allt mindre en sjukt jobbig tysk i en M3