Eller så tar jag fram trumfkortet "vi har ingen Roadster heller där".
Mja. Tesla hade väl inte börjat någon försäljning officiellt i Sverige på Roadster-tiden? Dessutom finns det väl bara ett tiotal i landet, jag tror nog Model X blir lite vanligare på våra vägar.
Längtar till den dag då Tibor får nytta av denna...
Keyfob-ModelX.png
Helt OT men kan man inte få Keyfob i andra färger? Försökte foliera min men det gick inge bra...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Keyfob-ModelX.png
Om jag får lov att försöka sia framtiden så misstänker jag att Tibor kommer att komma fram till att inte en jäkel kommer se skillnad på den och Model S-nyckeln i litet thumbnailformat och att du helt enkelt kommer få stå ut med samma bild som oss andra
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Keyfob-ModelX.png
Om jag får lov att försöka sia framtiden så misstänker jag att Tibor kommer att komma fram till att inte en jäkel kommer se skillnad på den och Model S-nyckeln i litet thumbnailformat och att du helt enkelt kommer få stå ut med samma bild som oss andra
Japp, man kan bara ha en standardikon per användargrupp och iom att även Model X ägare kommer ingå i Teslaägare-gruppen kommer de få Model S keyfob som ikon.
Sen får den som vill själv byta till rätt keyfob-bild.
Keyfob-ModelX.png
Jag har ju redan en profilbild så jag kommer ju inte få en fob till bild.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Det kommer du faktiskt. Foben ersätter din nuvarande bild i samma ögonblick som du blir "Teslaägare" på forumet. Sen kan du förstås ladda upp din bild igen och skriva över foben...
Det kommer du faktiskt. Foben ersätter din nuvarande bild i samma ögonblick som du blir "Teslaägare" på forumet. Sen kan du förstås ladda upp din bild igen och skriva över foben...
Surfaren, hur har du lyckats få annan färg på din Fob än alla andra Teslaägare på forumet?
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Finns ju en anledning till att min bil e på deras julkort
Skickat från min iPad med Tapatalk
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Vad jag inte riktigt listat ut än är varför en del beställer andra färger.
Det måste bero på att en del har lite mer fantasi.
+1
Räknas svart ens som färg
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.