Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar. M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White
Jag tycker man hör på hennes attonation att hon (hennes mediastaff) har övat på just den meningen och att dom vridigt och vänt lite på det. "Hur skall vi låta hippa och balla".
Eftersom sveriges utgiftstak verkar flyga åt helsike så påminner det väl lite om ekonomin för den gemene teslaköparen som aldrig skulle drömma om att pytsa in över 500k för en annan typ av bil. Så analogin är väl rätt bra .
Min nyproducerade tesla har haft en vattenläcka i taket. När de försökte reparera den misslyckades de: taket blev snett och det blev ett ordentligt knivhack i en gummilist. När de tog in den igen för att fixa den misslyckade reparationen så misslyckades de igen och taket är nu helt snett och varje gång jag tittar på mitt tak så blir jag sur.
Blir Magdalena Angdersson sur varje gång hon ser på svensk ekonomi?
Fram tills nu har ju regeringen fått regera med annans budget så det skall väl bli lite spännande att se vad som händer när de för första gången får en egen budget.
Ja, kjør dit og la glasstaket ordne der. De bruker 1-2 dager. Så er de hyggelige. Får 10 av 10 poeng av meg.
Lykke til.
Det var Tesla Oslo Nord som hade sönder det från början. Lämnade in det för att det läckte vatten, fick tillbaka det snett med gummilister för glastakets skenor som inte sitter fast och hänger ner i bilen.
Jeg slet med et lekkende tak bak hø side. Tesla Drammen prøvde å fikse dette 2 ganger, men det lakk hele tiden. Siste gang fikk jeg bilen tilbake med tilnærmet tomme batterier. Det var minus 5 grader, og da satt jeg først en time i Sc i Drammen før jeg kom meg hjem igjen. Valgte derfor Tesla Lysaker som nytt serviceverksted. Utrolig hyggelige der. De tok bilen rett inn, fant feilen i løpet av noen timer og tettet og ordnet med nye pakninger. Fikk bilen tilbake vasket og full-ladet. I mellomtiden fikk jeg disponere en BMW X1. Helt grei bil.
Jeg fikk etterpå høre at verksmesteren har spesialisert en del av teamet på panoramatakreparasjon. Det er nok der skoen klemmer, og der har de satt inn ressursene.
Jeg tror at Tesla Lysaker og Tesla Nord ikke er detsamme. Ta en telefon og sjekk.