Rekommenderar inte Eways hemladdare
Moderator: Redaktion
Rekommenderar inte Eways hemladdare
Dålig installation av Eways laddare och en massa tillägg till utlovat pris ej nöjd.
Tesla M3 LR blå 2019 lev 2019-10-09 drag boost uppgraderad AP.
Re: Rekommenderar inte Eways hemladdare
Hej, jag heter Robert Hägg och är säljchef på Eways. Min uppfattning är att våra kunder är nöjda med våra priser och leverans. Du får gärna kontakta mig på robert@eways.se och berätta vad som gått fel.
Bästa hälsningar, Robert
Bästa hälsningar, Robert
- Trevlig
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/kristoffer78135
Så här klagar man, du får ju vända dig till säljaren som tom har skrivit ett inlägg i tråden.Bambina skrev:Dålig installation av Eways laddare och en massa tillägg till utlovat pris ej nöjd.
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh
Sålda: Opel Corsa E 2021, MG ZS EV 2021, Tesla M3 LR 2021
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh
Sålda: Opel Corsa E 2021, MG ZS EV 2021, Tesla M3 LR 2021
Uppenbarligen blir det åtminstone angeläget att reagera när det klagas här, så särskilt fel är det väl inte.Trevlig skrev:Så här klagar man, du får ju vända dig till säljaren som tom har skrivit ett inlägg i tråden.Bambina skrev:Dålig installation av Eways laddare och en massa tillägg till utlovat pris ej nöjd.
Ja, få dålig kritik här är nog inte populärt, sen vet vi ju inte om TS har fog för sin kritik.McFace skrev:Uppenbarligen blir det åtminstone angeläget att reagera när det klagas här, så särskilt fel är det väl inte.Trevlig skrev:Så här klagar man, du får ju vända dig till säljaren som tom har skrivit ett inlägg i tråden.Bambina skrev:Dålig installation av Eways laddare och en massa tillägg till utlovat pris ej nöjd.
Jag har varit i kontakt med Robert Eways och avvaktar svar.
Tesla M3 LR blå 2019 lev 2019-10-09 drag boost uppgraderad AP.
Hoppas att det löser sig!Bambina skrev:Jag har varit i kontakt med Robert Eways och avvaktar svar.

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/