Tesla har ändrat login proceduren så inloggning med email/lösenord fungerar inte för tillfället. Dock fungerar den token-baserade inloggningen så jag rekommenderar att ni använder den tillsvidare.
Jag har testat att inloggning fungerar med följande token generatorer:
- "Tesla Tokens" av Denouche Company för Android. Finns i Google Play Store.
- "Auth app for Tesla" av Kim Hansen för MacOS. Finns att ladda ned från App Store.
Tesla quick settings - Android app testare sökes
Moderator: Redaktion
Re: Tesla quick settings - Android app testare sökes
Är väldigt sugen på att använda appen men tveksam till att ta fram token från en annan tredje part. Då loggar jag hellre in direkt. Tror du att du får till vanliga inloggningen?d01dj skrev:Tesla har ändrat login proceduren så inloggning med email/lösenord fungerar inte för tillfället. Dock fungerar den token-baserade inloggningen så jag rekommenderar att ni använder den tillsvidare.
Jag har testat att inloggning fungerar med följande token generatorer:
- "Tesla Tokens" av Denouche Company för Android. Finns i Google Play Store.
- "Auth app for Tesla" av Kim Hansen för MacOS. Finns att ladda ned från App Store.
Fixa den vanliga inloggningen finns med på min TODO lista men jag kan tyvärr inte ge besked om när jag kommer släppa en version där detta fungerar. I och med att token inloggning fungerar bra har jag prioriterat arbetet med andra funktioner/förbättringar. Men jag har noterat ditt önskemål!Är väldigt sugen på att använda appen men tveksam till att ta fram token från en annan tredje part. Då loggar jag hellre in direkt. Tror du att du får till vanliga inloggningen?
Ok, toppen! Tack för svaret. Jag håller ut.d01dj skrev:Fixa den vanliga inloggningen finns med på min TODO lista men jag kan tyvärr inte ge besked om när jag kommer släppa en version där detta fungerar. I och med att token inloggning fungerar bra har jag prioriterat arbetet med andra funktioner/förbättringar. Men jag har noterat ditt önskemål!Är väldigt sugen på att använda appen men tveksam till att ta fram token från en annan tredje part. Då loggar jag hellre in direkt. Tror du att du får till vanliga inloggningen?