BMW i4 M50 spöar Audi e-tron GT
Moderator: Redaktion
BMW i4 M50 spöar Audi e-tron GT
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: BMW i4 M50 spöar Audi e-tron GT
Den är snabbare, mer praktisk (halvkombi!) och mycket billigare. Däremot vet jag inte om jag håller med om Vill ha-faktorn. Audin är ju snyggare och ger ett mer exklusivt intryck.
Jag kollade förmånsvärdet också och i4 M50 ligger faktiskt på endast ~5700:-/mån.
Jag kollade förmånsvärdet också och i4 M50 ligger faktiskt på endast ~5700:-/mån.
- RagWal
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ragnar71607
Mer beaver-känsla i beamern.MWall skrev:Den är snabbare, mer praktisk (halvkombi!) och mycket billigare. Däremot vet jag inte om jag håller med om Vill ha-faktorn. Audin är ju snyggare och ger ett mer exklusivt intryck.

MY LR 2022
https://trine.com/just-invested/170729
https://trine.com/just-invested/170729
Min definition på premiumbilar är bilar där rent subjektiva egenskaper ibland kompenserar för objektiva egenskaper. Audi e-tron GT är en sån bil för mig. Designen växer till exempel. En bil som blir snyggare ju oftare man ser är en lyckad design i mina ögon.
Samma sak med polestar2 som jag tyckte såg lite märklig ut när den presenterades men som nu växt. Speciellt fronten när man möter den på vägen.
Samma sak med polestar2 som jag tyckte såg lite märklig ut när den presenterades men som nu växt. Speciellt fronten när man möter den på vägen.
Men mindre VAG-känsla.RagWal skrev:Mer beaver-känsla i beamern.MWall skrev:Den är snabbare, mer praktisk (halvkombi!) och mycket billigare. Däremot vet jag inte om jag håller med om Vill ha-faktorn. Audin är ju snyggare och ger ett mer exklusivt intryck.

Fredrik j skrev:Min definition på premiumbilar är bilar där rent subjektiva egenskaper ibland kompenserar för objektiva egenskaper. Audi e-tron GT är en sån bil för mig. Designen växer till exempel. En bil som blir snyggare ju oftare man ser är en lyckad design i mina ögon.
Jag trodde premiumbilar kompenserade för något annat...

Senast redigerad av MWall, redigerad totalt 1 gånger.
Obegriplig mening.MWall skrev:Fredrik j skrev:Min definition på premiumbilar är bilar där rent subjektiva egenskaper ibland kompenserar för objektiva egenskaper. Audi e-tron GT är en sån bil för mig. Designen växer till exempel. En bil som blir snyggare ju oftare man ser är en lyckad design i mina ögon.
Vad trodde premiumbilar kompenserade för något annat...
MWall skrev:Fredrik j skrev:Min definition på premiumbilar är bilar där rent subjektiva egenskaper ibland kompenserar för objektiva egenskaper. Audi e-tron GT är en sån bil för mig. Designen växer till exempel. En bil som blir snyggare ju oftare man ser är en lyckad design i mina ögon.
Vad trodde premiumbilar kompenserade för något annat...

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/