Öppettidet tesla infracity?
Moderator: Redaktion
Öppettidet tesla infracity?
Det finns säkert info nånstans men jag hittar det inte. Är tesla center på infracity öppet på lördag?
Re: Öppettidet tesla infracity?
Nix!
Jag har frågat och fått beskedet att SC har öppet endast på vardagar fram till 18.00.
Jag har frågat och fått beskedet att SC har öppet endast på vardagar fram till 18.00.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
ServiceCenter har öppet till 17.00 Må-Fre, showroom till 18.00 samt lördagsöppet, kommerinte ihåg hur länge.
MC Red 85 såld
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
Jag var där en lördag i september och det var helstängt. Skickade då en fråga till Tesla och fick svaret att SC i InfraCity bara hade öppet på vardagar men att jag kunde åka till Täby och showroom där som hade öppet på lördagar. Tyvärr har jag slängt svaret. Var där för att köpa mattor till Bagageluckan och Frunk och de säljs inte i Täby.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
- JonPersson
- Teslaägare
Jag var där i lördags och det var tokstängt. Det står visserligen en skylt i fönstret om att de har öppet lördagar 10.00-16.00 men den stämmer inte. Åkte därefter till Täby för att se om jag kunde beställa vinterhjul där men det gick inte heller...
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Jag fick svar från Pär Melin, Service Manager på Infracity:
De ska få ut informationen på deras hemsida och på deras ytterdörr.Service har öppet 08-17 vardagar och stängt helger.
Försäljningar har öppet 10-18 vardagar och stängt på helgerna.