Här är instruktionsvideo och länkt till knappen. Rätt dyr tycker jag att den är men det är nog den smidigaste knappen som finnsp å marknaden. De andra är lite klumpigare och har lite större kretskort.
Här är instruktionsvideo och länkt till knappen. Rätt dyr tycker jag att den är men det är nog den smidigaste knappen som finnsp å marknaden. De andra är lite klumpigare och har lite större kretskort.
Att börja fickla inne i kablaget på typ2 handtaget? Nja, kanske inte så smart om man inte är typ elektriker. Känns som det är betydligt värre än att koppla in en fastmonterad vägglampa (som man ju inte ens får göra själv egentligen).
Det borde ju vara enklare med en batteridriven liten grej som helt enkelt limmas på utsidan men ett litet klockbatteri. Kan inte tänka mig att den fjärrkontrollen behöver så väldigt mycket kräm? Så slipper man dessutom borra hål och potentiellt få problem med fukt.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Här är instruktionsvideo och länkt till knappen. Rätt dyr tycker jag att den är men det är nog den smidigaste knappen som finnsp å marknaden. De andra är lite klumpigare och har lite större kretskort.
Att börja fickla inne i kablaget på typ2 handtaget? Nja, kanske inte så smart om man inte är typ elektriker. Känns som det är betydligt värre än att koppla in en fastmonterad vägglampa (som man ju inte ens får göra själv egentligen).
Det borde ju vara enklare med en batteridriven liten grej som helt enkelt limmas på utsidan men ett litet klockbatteri. Kan inte tänka mig att den fjärrkontrollen behöver så väldigt mycket kräm? Så slipper man dessutom borra hål och potentiellt få problem med fukt.
Om man själv gör det eller om EV Chargeking gör det spelar nog mindre roll om man är ordentlig och har lite koll på vad man gör. Gäller att blinkar rätt dock...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Här är instruktionsvideo och länkt till knappen. Rätt dyr tycker jag att den är men det är nog den smidigaste knappen som finnsp å marknaden. De andra är lite klumpigare och har lite större kretskort.
Att börja fickla inne i kablaget på typ2 handtaget? Nja, kanske inte så smart om man inte är typ elektriker. Känns som det är betydligt värre än att koppla in en fastmonterad vägglampa (som man ju inte ens får göra själv egentligen).
Det borde ju vara enklare med en batteridriven liten grej som helt enkelt limmas på utsidan men ett litet klockbatteri. Kan inte tänka mig att den fjärrkontrollen behöver så väldigt mycket kräm? Så slipper man dessutom borra hål och potentiellt få problem med fukt.
Om man själv gör det eller om EV Chargeking gör det spelar nog mindre roll om man är ordentlig och har lite koll på vad man gör. Gäller att blinkar rätt dock...
om man gör allt rätt så är det inget problem? nej, men problemet är väl att allt kanske inte blir helt rätt. Varför uppstår annars bränder, olyckor etc? Har det blivit kutym att lägga till blinkgrejen på alla svar till mig? det var iofs lite kul dom första 1500 gångerna nu är det kanske inte lika kul längre
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14