The purpose of EV-CPO.com is simple -- to consolidate in one easy place all the Certified Pre-Owned and Tesla Inventory cars listed on the Tesla Motors Pre-Owned website. To get started, you can click on any of the header links below to open up that section. Registration is not required to use this site, but please see the "Login/Register" section below for more information on additional features as well as subscribing for Premium features or Historical data.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Man ska tänka på att en bil som ursprungligen sålts i Schweiz så gäller inte garantierna med mindre än att bilen måste tillbaka dit för garantireparationer.
För Schweiz och Norge gäller att moms och tull tillkommer. För norsksålda bilar gäller dock garantin då Tesla ser EES som en garantizon.
Importerar man från Storbritannien måste man konvertera lyktorna.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Är det verkligen så? Min E-klass går ju att ställa om till vänstertrafik i ljusmenyn, dock sitter ratten fortfarande kvar på samma sida när man ändrar.
Är det verkligen så? Min E-klass går ju att ställa om till vänstertrafik i ljusmenyn, dock sitter ratten fortfarande kvar på samma sida när man ändrar.
Det kanske inte gäller bilar som har den funktionen, men Tesla har det inte. Man måste även konvertera hastighetsmätaren om den inte visar km/h, men det är ju en inställning på Teslan.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Summon på ratten kommer väl först i 7.3 eller nåt.