App med laddare
Moderator: Redaktion
App med laddare
Gissar att det redan finns en tråd med tips på appar för laddare, någon som kan guida mig dit? Hittar inget vettigt när jag söker på forumet.
- markuskallander
- Teslaägare
Re: App med laddare
Jag skulle rekommendera ChargeFinder. Plugshare kan vara bra att ha också.
Skickat från min Pixel 5 via Tapatalk
Skickat från min Pixel 5 via Tapatalk
+1 på ChargeFinder!
Lätt att filtrera på olika typer av laddare – även gratisladdare
Lätt att filtrera på olika typer av laddare – även gratisladdare

Model 3 LR 2022 – EAP – 18" Aero Wheels
Min röst hamnar definitivt på abrp. (A Better Routeplanner).
Den funkar jättebra för ruttplanering och om du vill scrolla runt på kartan för att leta efter laddare. Men sämre för att filtrera ut och specifikt leta efter laddare av viss sort.
Kompletterar ibland med uppladdning.nu (ingen app)
Omodernt gränssnitt, men bra filtreringsmöjligheter och uppdaterad lista av laddare
Den funkar jättebra för ruttplanering och om du vill scrolla runt på kartan för att leta efter laddare. Men sämre för att filtrera ut och specifikt leta efter laddare av viss sort.
Kompletterar ibland med uppladdning.nu (ingen app)
Omodernt gränssnitt, men bra filtreringsmöjligheter och uppdaterad lista av laddare
MYP
X90d
Väntar på Tesla som förhoppningsvis kommer redan i April. Har laddat hem alla appar som nämnts ovan, men vilka appar ska man ha för att ladda? (Eller taggar/kort/abonnemang)
Jag kommer definitivt ladda mest i Göteborg men även ganska ofta i Stockholm. Bor i lägenhet och har ingen egen parkeringsplats så jag kommer ju behöva blir bra på alla lösningar som finns på stan.
Teslas super charger verkar ju enkla men blir kanske inte så ofta man laddar där. Det är alla andra jag behöver tips om
Jag kommer definitivt ladda mest i Göteborg men även ganska ofta i Stockholm. Bor i lägenhet och har ingen egen parkeringsplats så jag kommer ju behöva blir bra på alla lösningar som finns på stan.
Teslas super charger verkar ju enkla men blir kanske inte så ofta man laddar där. Det är alla andra jag behöver tips om

MYP -24
M3LR -21
MYP -22
BYD atto 3
M3LR -21
BYD atto 3
- Niklas Z
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas42449
Kolla i t ex Chargefinder, så ser du vilka operatörer som har laddare i de områden du tänker köra till. Därefter kan du ladda ner appar, alt. beställa RFID-brickor.intrest3 skrev:Väntar på Tesla som förhoppningsvis kommer redan i April. Har laddat hem alla appar som nämnts ovan, men vilka appar ska man ha för att ladda? (Eller taggar/kort/abonnemang)
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.